LG S18ETK - Performans Sorunu

Katılım
4 Eyl 2024
Mesajlar
2
Puanları
1
Yaş
17
Merhaba! Temmuz 2022'de 18.000BTU/h bir LG klima aldım. Aldığım günden beri neredeyse hiç bir zaman perfoms alamadım. Bölge ve yakında diğer servisler de geldi fakat üründe hiç bir sorun bulamadılar. Şu an maksimum fan'da iken bile önüne geçinde evimdeki diğer 12 ve 9'luk klimalardan yavaş üflüyor. Yaklaşık bir metre karşışında bile üflediği kimi zaman belli olmuyor. 8 - 12 derece üflerken bile odada yalnız bir kaç saat kaldığında sadece 1-2 derecelik fark oluşturuyor, kışın ise yavaş üflediği için üflemesi uzaktan soğuk hissediliyor. Klima bakımı yapıldı ve gazı tamamen boşaltılıp tekrar dolduruldu ayrıyeten yeni bir eve taşındığım için voltaj sorunu olduğunuda düşünmüyorum. Fakat ilk aldığımda kapağı açılmadığı için bir kaç kez kapağı en fazla beş dakika kapalı kaldı bu sebeple su akıtması yaptı ve fanlar içine üfledi. (Klima bakımı, gaz boşaltım-dolumu ve taşıma 1 Ay önce yapıldı.)

Konu hakkında ki yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
2 yıl bitmiş.( Sorun devam ediyor da, 2 yıl neden beklenildi.)
Garantisi devam ediyorsa, (bazı ürünlerde garanti 3-5 yıl)
Şöyle düşünürdüm;

LG Türkiye ' yi arardım. Ürünün gerekli performansı vermediğini, bir kaç kez servisler tarafından Bakım ve kontrolünün yapıldığını, sorunun hala devam ettiğini bildirirdim.
Çözüm bulunmasını isterdim.
LG Türkiye ilgilenmez ise veya yapılacak bir şey olmadığı bildirilir ise,

Fatura ve servis raporları ile bulunduğunuz ilçenin
Kaymakamlık, tüketici hakem heyetine müracaat ederdim.
Durumu anlatır, ayıplı malın değişimi veya iadesini talep ederdim.

Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
2 yıl bitmiş.( Sorun devam ediyor da, 2 yıl neden beklenildi.)
Garantisi devam ediyorsa, (bazı ürünlerde garanti 3-5 yıl)
Şöyle düşünürdüm;

LG Türkiye ' yi arardım. Ürünün gerekli performansı vermediğini, bir kaç kez servisler tarafından bakım ve kontrolünün yapıldığını, sorunun hala devam ettiğini bildirirdim.
Çözüm bulunmasını isterdim.
LG Türkiye ilgilenmez ise veya yapılacak bir şey olmadığı bildirilir ise,

Fatura ve servis raporları ile bulunduğunuz ilçenin
Kaymakamlık, tüketici hakem heyetine müracaat ederdim.
Durumu anlatır, ayıplı malın değişimi veya iadesini talep ederdim.

Kolay gelsin.
LG Türkiye telefonda hiç ilgilenmeden sürekli bulunduğum bölgenin servisini yönlendirdi bir yıl sonunda LG Türkiye Instagram hesabına ulaştım ve bana Alanya servisini gönderdi. Alanya servisi geldiğinde bir kaç parça değişimi yaptı. (İç ünite Su Kızağı) Sorun düzelmiş gibi oldu fakat sorunlar bir kaç ay sonra yeniden başladı. Tekrardan yazdığımda ise sürekli aynı konular anlatıldı. Garanti bittikten sonra özel servise gaz bastırdım, bakım yaptırdım ne fayda. Bu sürede iki yıl sonunda garanti bittiğinde tüketici hakem heyetine başvurdum çünkü benim ilk günden ve değişen parçadan itibaren LG Türkiye ile iletişimim olduğu için bu sürecin nasıl geçtiğine delillerim var.

Burada ki sorum acaba klima içine üflerken oluşturduğu su damlası ve nem fan motorunun soketlerini bozmuş ve su kaçırmış olabilirmi? Bundan dolayı deviri yüksek çalışmıyor olabilirmi? Çünkü yaklaşık aynı alanda yan odamda aynı cephede bir airwell klimam var 12.000BTU/h olmasına rağmen odayı rağatlıkla soğutabiliyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,246
Mesajlar
924,605
Kullanıcılar
451,638
Son üye
recepata

Yeni konular

Geri
Üst