redskymuscular
Katılımcı Üye
- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 1,335
- Puanları
- 56
merhaba,
gün içerisinde yaşadığımız bir problemi paylaşmak istiyorum.
proje sayfasını paylaştığım 2m1 motorumuz bugün yanmıştır (resim 1 deki 2m)
ancak uzun zamandır presten şikayet alıyorduk. bu motor hidrolik pistonların motoru.
klemens kutusunu açtım gelen kabloyu sırasıyla kodladım. sol baştaki 1, ortadaki 2 ve sağ baştaki 3 diye.
motora 10q1 kontaktöründen gelen kabloyu kontaktörden ayırdım. süreklilik testi sonc-ucu şu şekilde.
1 numara yani kontaktörün 2 numaralı ucundan çıkıyor.
bunda sorun yok
ancak kontaktörün 4 numarasından çıkan sap baştaki yani 3 e girmiş.
kontaktörün 6 numarasından çıkan klemens kutusundaki ortadaki kabloya girmiş.
not: resim 3 klemens kapağı altında idi
gün içerisinde yaşadığımız bir problemi paylaşmak istiyorum.
proje sayfasını paylaştığım 2m1 motorumuz bugün yanmıştır (resim 1 deki 2m)
ancak uzun zamandır presten şikayet alıyorduk. bu motor hidrolik pistonların motoru.
klemens kutusunu açtım gelen kabloyu sırasıyla kodladım. sol baştaki 1, ortadaki 2 ve sağ baştaki 3 diye.
motora 10q1 kontaktöründen gelen kabloyu kontaktörden ayırdım. süreklilik testi sonc-ucu şu şekilde.
1 numara yani kontaktörün 2 numaralı ucundan çıkıyor.
bunda sorun yok
ancak kontaktörün 4 numarasından çıkan sap baştaki yani 3 e girmiş.
kontaktörün 6 numarasından çıkan klemens kutusundaki ortadaki kabloya girmiş.
- yani motor ve bizim daha önceki sorunlarımızın kaynağı ters bağlantı olabilir mi?
- iyi kötü çalıştı. hidrolik yağ basıncını sağladığımız bu motor ters bağlantıda bu şekilde çalışabilir mi? hiç çalışmaması gerekmez mi?
- acaba klemens kutusundaki ortaya bağlanmış uç projediki w1 mi temsil ediyor. klemens kutusu içerisinde farklılık olabilir mi?
- sıfırdan başlar isek bobinajdan gelen motor hangi yöne dönmeli? bobinajcı motora bakarak bilebilir mi?
not: resim 3 klemens kapağı altında idi