Asıl vahim olan bu,onlarda nedenini anlamaya çalışıyo
Bunlar yapılırken, problem sırasında fazların voltajı ve herfaza ait (motor) akımları ölçüldü mü?üzerindeki motor yerine ben motor aldım daha güçlü üzerinde 4kw ben onun yerine 5.5kw koydum aynı sorunu yaptı öyle olunca sürücüdedir sorun dedik onu da değiştirdik hala aynı sorun devam ediyor.
direk sistemi tahrik ediyor redüktör yok kayışlı sistemle tahrik veriyor.Motor mili direkt sistemimi tahrik ediyor,yoksa arada rediktör veya varyatör tarzı bir sistem varmı?.
İşte asıl vahim olan bu. Yani üretici firma sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyor.telefonla görüşüyoruz onlarda nedenini anlamaya çalışıyor
hv100 serisi doğrudur.Mesajları okudum.
380voltu bir sürücüye giriyorsunuz. Sürücü çıkışına da bir motor bağlı. Sürücü üzerinden start komutu veriyorsunuz. 45dk kadar sonra motor kafasına göre düz yada ters dönmeye başlıyor.
Motoru tam devirde değil, 300devir gibi düşük hızda çeviriyorsunuz.
Önce sürücüden olabilir diye sürücü değiştirip hnc marka bir sürücü takıyorsunuz.
Motordan olabilir diye 5kw mevcut motoru 7.5kw yeni bir motorla da değiştirdiniz. problem devam ediyor.
Takılan sürücü hv100 serisi sanırım-değildir umarım-?
Sizin problem düşük devirde motoru kontrol etmenizden kaynaklanıyor gibi duruyor. Sürücünün vektör kontrollü olması gerekir. Sürücünün kodu ve kontrol yöntemi parametresi nedir? V/f mi Vektör mü?
Sürücüyü almamış olsanız -daha önce kullandığım için- delta c2000 serisi vinçlerde kullanılan sürücüden alıp takın derdim. Elektriksel asla problem yaşamazdınız. Ancak gördüğüm kadarıyla hnc markasının hv100 serisi dışındaki sürücüleri de düzgün ayarlanırsa sizin problemi çözecektir.
******
Sonradan aklıma geldi de, sürücü ile motor arası kablo sağlam mı? Değişti mi? uzunluğu ne kadar?
mekanik kısmını neredeyse tamamen inceledim herhangi bir sıkışma ısınma hiçbir sorun yok yağlama sistemide mevcut sürekli yağlama yapıyor.Motorun "ters dönmesi" ne ratlamadım ancak
İşte asıl vahim olan bu. Yani üretici firma sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyor.
O zaman "yanlış dizayn" diyebiliriz.
Problem mekani,kten de kaynaklanıyor olabilir ancak bunun böyle olup olmadığını (montaj yanlış yapılmamışsa) üreticinin hemen anlaması gerekir.
problem hala devam ediyor mu? Sürücüde motor bağlantılarını yaptıktan sonra Auto-tune ya da ID run olarak geçebilir bunu yaptınız mı?hv100 serisi doğrudur.
motor düz yada ters dönme değil normal dönerken yavaşlamaya başlıyor yavaşlıyor sonra duruyor.
yönle alakalı durum yok.
sürücü ile motor arası kablo max 1mt
mekanik kısmını neredeyse tamamen inceledim herhangi bir sıkışma ısınma hiçbir sorun yok yağlama sistemide mevcut sürekli yağlama yapıyor.
ampermetremiz yok elektrikçi çağırdım bugün gelecek değerleri yazarım.ampermetreniz varsa motor yavaşlama anında,motorun faz akımını ve faz voltajini ölçüp söyler misiniz? yavaşlarken akim/gerilim artıp azalıyor mu?
hala devam ediyor auto-tune ID run bunlar ne demek bilmiyorum yapabileceğim birşeyse deneyebilirimproblem hala devam ediyor mu? Sürücüde motor bağlantılarını yaptıktan sonra Auto-tune ya da ID run olarak geçebilir bunu yaptınız mı?
Bunlar motoru sürücüye tanıtmak için kullanılıyor. Motorun sargı değerlerini ve tepkisine göre bazı parametreleri kendi ayarlıyor. Kullandığınız sürücüde muhtemelen vardır.ampermetremiz yok elektrikçi çağırdım bugün gelecek değerleri yazarım.
hala devam ediyor auto-tune ID run bunlar ne demek bilmiyorum yapabileceğim birşeyse deneyebilirim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?