motor korumanın 21,22 nolu kontaklarını kontrol edin. kısa devre yaparak kontrol ettiğinizde bazzırınız ötüyor ise o motor koruma atmış demek normalde motor korumayı kapattığnızda o kontak açar ve arıza durumunda kapanır.
Aynı benim tahmin ettiğim gibi kontak patlak yüksek ihtimal.Eğer resetlediğniz ya da kurduğunuz halde hala hata sinyali var ise o zaman kontakları test edin, büyük ihtimalle kontak patlamıştır.
Termik manyetik şalterlere bak siyah basılı kırmızı dışar da olan normal atık olan da ise kırmızı basılı siyah dışar da dır!şimdi bu termikten toplam panoları da dahil edersek 40 tane kadar var. bu lambanın hangisinden kaynaklandığını tespit edemiyorum.
resimde bahsettiğim termiklerden biri.
şalterleri teker teker kontrol ettim. atık yoktu.Termik manyetik şalterlere bak siyah basılı kırmızı dışar da olan normal atık olan da ise kırmızı basılı siyah dışar da dır!