Motor sağlamlık kontrolü?

Motor korumanızda,yardımcı kontak var ve kontaktörü açtırıyor ise olur.Ana devrede yine ayrı bir koruyucu
olmak şartiyle.
 
Motor korumanızda,yardımcı kontak var ve kontaktörü açtırıyor ise olur.Ana devrede yine ayrı bir koruyucu
olmak şartiyle.
Ustam biraz dusununce benim kafa yine karıştı..motor korumada yardimci kontak yok..ben bu motor korumayı M kontaktorunun altına baglamayacakmiyim..?..baska herhangi bir işlem yapmam gerekiyor mu?..yardimci kontak ne ise yarayacak burda?..kol akımı 8 amperi gecerse motor koruma şalteri tribe düşerek motoru korumayacak mi?
 
Diğer kontaktörün üst uçlarında enerji olmayacakmı ? Varsa,mahzuru yokmu ? Motor klemensinde gerilim ol-
mayacakmı ? Yardımcı kontak,tüm kumanda devresini kesecek ( NO ).
 
Diğer kontaktörün üst uçlarında enerji olmayacakmı ? Varsa,mahzuru yokmu ? Motor klemensinde gerilim ol-
mayacakmı ? Yardımcı kontak,tüm kumanda devresini kesecek ( NO ).
O zaman bir tane yardimci kontak almam lazim.anladim ustam simdi tam olarak seni de yorduk hakkını helal et[emoji4]
 
Yanlıs anlasilma var sanirim. Motor koruma salteri ile termik farkli seyler. MKŞ girise, termik ucgen cikisina baglanir. MKŞ ariza durumunda gücü ve kumandayi keser, termik sadece kumandayi keser. Kompresorlerde genelde sadece termik koyuyarlar nedense. Sende termik koy. Zaten pano dolu koyacak yerin yok
 
Ferhat abi simdi termik üçgen kontaktoru altinami yoksa M kontaktoru altinami bağlanır..?..devreyi yaptim termik ve faz koruma rolesi ile motoru koruma altina aldim..hayırlısı artik
 
Bence üçgen devreyi bir kontrol et motor sağlam gözüküyor. Birde sargılar arasını falan da kontrol etseydin
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…