Bu sistemde motora bağlanacak A tipi kaçak akım rölesi muhtemelen sorunsuz çalışacaktır. Sürücünün giriş tarafı için söylediğinize katılıyorum.
Üstad farklı şeylerden bahsediyoruz sanırım. Sizin paylaştığınız videolarda hız kontrolü yapılıyor. Benim paylaştığım cihaz hız kontrolü yapmıyor. Bildiğimiz inverter.sürücü çıkışından okunan akım ve gerilimin dalga biçimlerini saf sinus dalga ile karşılaştırın lütfen.
Üstad farklı şeylerden bahsediyoruz sanırım. Sizin paylaştığınız videolarda hız kontrolü yapılıyor. Benim paylaştığım cihaz hız kontrolü yapmıyor. Bildiğimiz inverter.
Anlatmak istediğim sistem için şöyle bir şey buldum:
Ekli dosyayı görüntüle 75622
Doküman schneider-electric ait. Yük tarafına A tipi kullanılmış. Sistemde hız ayarı yapan bildiğimiz sürücü varsa o zaman sizinle hemfikirim.sürücü çıkış frekansını 50hz'e fazlar arası çıkış geriliminin de 400V'a sabitlendiğini kabul ediyoruz. çıkış IGBT'lerin DC gerilimi tetiklemesiyle oluşturuluyor. dolayısıyla A tipi KAKŞ'nin bu dalga formlarını tanıması mümkün değil.
Münferit durumlar yerel koşullar neymiş acaba birde onu açıklasaymış iyi olacakmış. Eh A tipi olur ama uygun olanıda siz bulun demiş.
Münferit durumlar yerel koşullar neymiş acaba birde onu açıklasaymış iyi olacakmış. Eh A tipi olur ama uygun olanıda siz bulun demiş.
Harikasın hocam. Arkadaşın sistem benim düşündüğüm gibi değilmiş bildiğimiz sürücü var sistemde.