gumush
Üye
- Katılım
- 7 Mar 2009
- Mesajlar
- 212
- Puanları
- 6
- Yaş
- 48
Bir suredir aklimda olan hiz kontrolunu eklemek icin bugun tornanin arka kapaklarini actim.
Bekledigimin aksine motordan uniteye 2 degil 5 kablo geliyor. Iceride bir 380V transformator var. Bu durumda motor trifaza oluyor anladigim kadariyla.
Bu durumda VDF unitesine direkt baglayabilirim. Ama tabi simdi baglantilar biraz karisik , acil durum stop dugmesi , yon ayarlama kisimlarini disinda mi birakmak lazim.
Hiz kontrol unitesi DELTA VFD-EL modeli. U V W + - girisleri var.
Anladigim kadari ile motor kablolari Siyahlar ve Kahverengi FAZ , Mavi NOTR , YesilSari TOPRAK
Bu VFD unitesine nasil baglayabilecegimi cozmem gerek.
Gelismeler oldukca buradan yazmaya devam edecegim.
Baglantilar konusunda yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
Bekledigimin aksine motordan uniteye 2 degil 5 kablo geliyor. Iceride bir 380V transformator var. Bu durumda motor trifaza oluyor anladigim kadariyla.
Bu durumda VDF unitesine direkt baglayabilirim. Ama tabi simdi baglantilar biraz karisik , acil durum stop dugmesi , yon ayarlama kisimlarini disinda mi birakmak lazim.
Hiz kontrol unitesi DELTA VFD-EL modeli. U V W + - girisleri var.
Anladigim kadari ile motor kablolari Siyahlar ve Kahverengi FAZ , Mavi NOTR , YesilSari TOPRAK
Bu VFD unitesine nasil baglayabilecegimi cozmem gerek.
Gelismeler oldukca buradan yazmaya devam edecegim.
Baglantilar konusunda yardimci olabilirseniz cok sevinirim.