Ar-kur-Tek
Profesyonel Üye
- Katılım
- 3 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,795
- Puanları
- 756
- Yaş
- 50
Sizin yapmak istediğiniz şey kulağı ters elle göstermeye benzese de mantıklı bir avantajı var. oda özellikle şehir içi ve görüş ötesi uçuşlar da araya fiziksel engel girse bile araç bir şekilde bir baz ile iletişim kurar ve uçuşa+veri aktarımına devam eder.
Lakin...Bu tür bir yerde uçmak ilk olarak izne tabi...ikincisi ciddi hukuki dert alırsınız başınıza.Askeri bir arazi,kamu binası yada özel alanı işgal etmeniz her na mümkün ve sonuçları hiç hoş olmaz inanın ve bunu baz üzerinden sağladığınız için sizi bulmaları öyle günler falan sürmez.Daha uçuş sonrası toparlanmadan polisi/jandarmayı tepenizde bulursunuz.
üçüncü olarak gecikme ve baz atlama büyük güvenlik önlemi doğurur.sizin iki saniye dediğiniz şey böyle bir sistemde iki saniye ile kalmaz zira sistemin veriyi tekrar işleyip vın üzerinden internete göndermesi tahminen o kadar sürer birde bildik gecikmeleri ekleyince 5 saniye civarına çıkarsa gecikme o uçuş bildiğiniz tehdit olur çevre için insanlar için.
Dördüncü olarak bayağı bir yazılım bilgisi ve donanım gerekiyor bu iş için.Neticede platformun ürettiği tüm veri VIN için anlamsız.Bu verileri VIN üzerinden iletilebilecek hale getirmeniz lazım ki oda baz ve dolayısı ile size göndersin.Tersi içinde geçerli bu tabiki.Tüm komutlar önce VIN'a girip oradan diğer donanımın anlayacağı şekle dönmesi lazım.
Yok ben şehir dışı uçacağım derseniz bir iki saniye gecikme bile sizi için bir gerilim hattına takılmaya yeter.İletişimin sağlığı zaten ayır bir mesele zira az sayıda baz olunca iletişimin uçuş esnasında kopması çok yüksek.
Çala kalem aklıma gelen bunlar..
Lakin...Bu tür bir yerde uçmak ilk olarak izne tabi...ikincisi ciddi hukuki dert alırsınız başınıza.Askeri bir arazi,kamu binası yada özel alanı işgal etmeniz her na mümkün ve sonuçları hiç hoş olmaz inanın ve bunu baz üzerinden sağladığınız için sizi bulmaları öyle günler falan sürmez.Daha uçuş sonrası toparlanmadan polisi/jandarmayı tepenizde bulursunuz.
üçüncü olarak gecikme ve baz atlama büyük güvenlik önlemi doğurur.sizin iki saniye dediğiniz şey böyle bir sistemde iki saniye ile kalmaz zira sistemin veriyi tekrar işleyip vın üzerinden internete göndermesi tahminen o kadar sürer birde bildik gecikmeleri ekleyince 5 saniye civarına çıkarsa gecikme o uçuş bildiğiniz tehdit olur çevre için insanlar için.
Dördüncü olarak bayağı bir yazılım bilgisi ve donanım gerekiyor bu iş için.Neticede platformun ürettiği tüm veri VIN için anlamsız.Bu verileri VIN üzerinden iletilebilecek hale getirmeniz lazım ki oda baz ve dolayısı ile size göndersin.Tersi içinde geçerli bu tabiki.Tüm komutlar önce VIN'a girip oradan diğer donanımın anlayacağı şekle dönmesi lazım.
Yok ben şehir dışı uçacağım derseniz bir iki saniye gecikme bile sizi için bir gerilim hattına takılmaya yeter.İletişimin sağlığı zaten ayır bir mesele zira az sayıda baz olunca iletişimin uçuş esnasında kopması çok yüksek.
Çala kalem aklıma gelen bunlar..