sürücü bağlantısı

elektrokur

Üye
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
269
Puanları
1
Yaş
40
arkadaşlar mrb 2,2kw monofaze abb marka sürücü bağlantısı hakkında bir sorum olacaktı

motor monofaze sürücü çıkış uçlarından
u2
v2
w2
yazan çıkışları nasıl bağlayacağım daha önce yapmadım
motor şu anda kontaktörle çalışıyor
motora giden faz ve nötr kablosu kontaktörden çıkıyor şimdi bu motora giden faz ve nötr kablolarını sürücüdeki hangi uclara bağlayacağım çıkış bölümünde 3 çıkış var biri boşmu kalacak
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Sürücü, monofaze olarak 220 volt baglansada, çıkışından faz arası 3 X 220 volt gerilim alınır. Motoru da, 220 volt da çalışması için, üçgen baglıyacaksınız. <Y>ani, motorun klemens kutusunda, köprüleri karsılıklı baglıyacaksınız.Motor ve sürücü aynı güçde değilde, motor daha küçükse, sürücü menüsünden akım ayarını motora uygun değiştiriniz.
 
Sürücü, monofaze olarak 220 volt baglansada, çıkışından faz arası 3 X 220 volt gerilim alınır. Motoru da, 220 volt da çalışması için, üçgen baglıyacaksınız. <Y>ani, motorun klemens kutusunda, köprüleri karsılıklı baglıyacaksınız.Motor ve sürücü aynı güçde değilde, motor daha küçükse, sürücü menüsünden akım ayarını motora uygun değiştiriniz.


teşkler motor ve sürücü aynı güçte 2,2 kw lar
motorun üzerinde 2 adet kondansatör var
içerisinden 5 kablo çıkıyor
çözemedim
 
1 fazdan beslenen 3 faz çıkışlı 2,2kw sürücünün çıkış akımı, 1 fazlı 2,2kw motoru sürmek için yetersiz kalabilir.

tek fazlı motorlarda en yaygın 4 uç bulunur (2 ana sargı 2 yardımcı sargı) fakat santfürj kontak içeriyor olabilir, termistör (PTC) ya da termik kontak içeriyor olabilir. fikir yürütmek oldukça zor.

bazı tiplerde kondansatör ilavesi ile 3 fazlı motor 1 faza da dönüştürülüyor. çin yapımı olanlar yardımcı ve ana sargı yapısını eşdeğer yaparak 3 uçlu olarak dışarı çıkartabiliyor. çeşit oldukça çok.

uçları ölçerek ya da bağlantıyı inceleyerek çözüle bilinir kanısındayım

bunlar çözüldükten sonra sadece 2 çıkış ucunu kullanmanız yeterli olacaktır.
 
Son düzenleme:
1 fazdan beslenen 3 faz çıkışlı 2,2kw sürücünün çıkış akımı, 1 fazlı 2,2kw motoru sürmek için yetersiz kalabilir.

tek fazlı motorlarda en yaygın 4 uç bulunur (2 ana sargı 2 yardımcı sargı) fakat santfürj kontak içeriyor olabilir, termistör (PTC) ya da termik kontak içeriyor olabilir. fikir yürütmek oldukça zor.

bazı tiplerde kondansatör ilavesi ile 3 fazlı motor 1 faza da dönüştürülüyor. çin yapımı olanlar yardımcı ve ana sargı yapısını eşdeğer yaparak 3 uçlu olarak dışarı çıkartabiliyor. çeşit oldukça çok.

uçları ölçerek ya da bağlantıyı inceleyerek çözüle bilinir kanısındayım

bunlar çözüldükten sonra sadece 2 çıkış ucunu kullanmanız yeterli olacaktır.


sürücünün 2,2 kw dan büyüğünü bulamadım
bu sürücü yetersiz kalırsa nasıl bir sorun oluşur sürücümü zarar görür,motor kalkışmı yapmaz
 
Tekrar tekrar okumaya calısdım ama yıne de anlıyamısım,
sürücüden tek fazlı motoru beslıyemezsiniz, çünkü, sız motoru faz nötr olarak iki uclu sürücüya baglıyacaksınız, 3.cıkıs boş kalacak ve sürücünüz bunu motorda , bir fazdan akım cekılmediğinden,bır bobın kaybı, kablo kopuklugu gibi algılayacakdır
3 faz çıkış veren sürücüye, tek fazlı motor baglanamaz..
 
Tekrar tekrar okumaya calısdım ama yıne de anlıyamısım,
sürücüden tek fazlı motoru beslıyemezsiniz, çünkü, sız motoru faz nötr olarak iki uclu sürücüya baglıyacaksınız, 3.cıkıs boş kalacak ve sürücünüz bunu motorda , bir fazdan akım cekılmediğinden,bır bobın kaybı, kablo kopuklugu gibi algılayacakdır
3 faz çıkış veren sürücüye, tek fazlı motor baglanamaz..

o zaman nasıl bir yol izlemeleyim bu motoru (Gamak marka 220 volt 2,2 kw) devir ayarlı kullanmam gerekli
 
Aynı guc de, trıfaze motor alıp, ucgen baglıyarak, aynı sürücüuü kullanabilirsiniz...
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,692
Mesajlar
929,049
Kullanıcılar
452,397
Son üye
otomasyon1es

Yeni konular

Geri
Üst