Sürücü Parametre Sorunu

Bi degisiklik olacagini zannetmiyorum ama 230 235 volta kadar cikarip deneyin
Motor ayni motor degismedi heralde ama baska bi yerde kullaniyosaniz gucu yetmemis olabilir.yok eger ayni sistemde kullaniyosaniz sistemin mekanik aksamina bakin motoru zorlayan bise var muhtemelen
Ariza kkodunda kisa devre ve iletkenlerden de bahsetmis motorun saglamligindan eminmisiniz ya da aradaki kablolardan
 
Sürücüyü söküp işyerine getirdik, test ettiğimiz motor saglam test motorumuz, kablolar 1 metre test kablosu yani motorla ilgili bir sıkntı yok..
Sanırım sürücü çıkış IGBT si bozuk..
 
Motor gucu 1.1 kw olmasi gerekiyor ,kullandiginiz motor daha dusuk gucte ise o parametreyi degistirin , daha yuksek gucte ise surucu ariza verir
Sebeke geriliminden bahsetmis ariza kodunda gerilimi olcmenizde de fayda var
 
Kardeşim şuan dışardayım, dönünce deneyip yazarım..
 
bi sürücüde e.o.c hatası cıkıyorsa işin sonu genelde yaştır zaten iş var demektir sırayla değiştirmeye başlarsın motor invertör kablo. :D:D:Do_Oo_O
 
Oc hatasi bütün cihazlarda aynıdır aşırı akim hatasi ve genelde inverterin sürücü lerini kontrol edin eger igbt modül saglamsa surucu entegrelerini kondansatorlerini direnclerink olcun ancak optokuplorleri sökün ve disarida bakin devre üstünde aldatir
 
Arkadaşlar allen bradley power flex marka 4 m serisi monofaze girişli sürücüye 2 faz girsem ne olur ve monofaze sürücü ile nasıl bir yük kalkınması olan motoru sürebilirim
 
2 faz girerseniz bir tıslama sesi duyarsınız ve invertör içindeki kondansatörlerden bir patlama sesi ile birlikte dumanlar ve sıvı çıkmaya başlar. İsmi üstünde monofaze olan bir invertöre neden 2 faz giresiniz.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,835
Mesajlar
930,600
Kullanıcılar
452,662
Son üye
Yılmaz Çetiner

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst