Sürücü ve kaçak akım rölesi

Fazla Zamanım Yok Hızlıca Gözattım. Problemin Çözümü Gönderdiğin Klavuzda Sayfa 184 ile 192 Arasında Senin Sürücü Modeline Göre İncelemeni Tavsiye Ederim. Olmazsa Yarın Yine Bakarız Beraber.
Başarılar
Tamam hocam teşekkürler, ben inceleyim eğer çözemezsem yazarım size. Hoşçakalın...
 
Son düzenleme:
Öneriniz üzerine nötr bağlantısını kestim fakat yukarıda belirttiğim sebepten ötürü toprağıda devre dışı bırakmak zorunda kaldım.
Geçen hafta @redskymuscular arkadaşımızında sürücüyle ilgili bir sorunu olmuştu.Sorunu sürücüyü izole ederek montajlamışlar ve öylece çözülmüş!Topraklamayı panoya yapın ve motorun topraklamsınıda panoya bağlayın sürücüyü panoya izolederek montajlayın sürücünün filtresinden toprağa açak akım oluşmayacaktır böylece!
 
Merhaba,
DC bileşenlere uyumlu kaçak akım rölelerini denemenizi öneririm elinizde ki ürün muhtemelen AC tip. Schneider SI tip kaçak akım rölesi sorununuzu çözecektir.

Kolay gelsin.
 
Schneider RCCB-ID tip B tipi kaçak akım kullanmanızı öneririm.
 

Ekli dosyalar

  • RCCB-ID B TIPI TR 1.pdf
    57 KB · Görüntüleme: 92
  • RCCB-ID B TIPI TR 2.pdf
    870.8 KB · Görüntüleme: 68
Fazla Zamanım Yok Hızlıca Gözattım. Problemin Çözümü Gönderdiğin Klavuzda Sayfa 184 ile 192 Arasında Senin Sürücü Modeline Göre İncelemeni Tavsiye Ederim. Olmazsa Yarın Yine Bakarız Beraber.
Başarılar
Hocam merhaba tekrardan. Benim elimdeki sürücü Pano 2 tipi bir sürücü. Gönderdiğim dökümanda sarı işaretlenen kısımlar benim sürücüme ait. Yanlış anlamadıysam bu üründe sadece giriş filtresi mevcut. Giriş filtresi ile RFI filtre aynı değil sanırım demi?
 
Sürücünün Pano Tipine Göre Resimde İşaretlediğim Yerdeki Bağlantılar Ayrıldığında RFI Filtre Devre Dışı Kalır.
Tamam hocam teşekkürler. Bu mesajınızı görmemiştim. Bu bağlantıyı söküp tekrar toprak bağlantısı yapıyorum. RFI filtreyi elimine etmenin bir zararı olmaz demi?
 
Görevi Sürücünün Şebekeye Harmonik Geçişini Engellemektir.
Bazı Sürücülerde Bir Jumper İle Devre Dışı Bırakılabilir.(Kullandığınız Sürücünün Kullanım Klavuzuna Bakınız)



Hayır Olmaz. Zaten Problem Çıktığında İptal Edilebilmesi İçin Bu Bağlantılar Yapılmıştır.
 
Merhaba tekrardan. Aslında sorunun ne sürücüden ne de filtreden olduğunu öğrendim. 3 faz aldığım prizde nötr ve toprak bağlantılarını ters bağlamışlar. Bu sebeple KAR'ın attığını gördüm. Ters bağladığımda da bu yüzden atmıyormuş. Ama bu konuya cevap yazan tüm arkadaşlara gönülden teşekkür ederim. Bu sayede RFI filtresini ve KAR'ı öğrenmiş oldum.

Yine de kafamı karıştıran birşey var. 3 fazlı sürücüye nötr girişi yapmadım. Bunun nedeni aslında sürücü ve motor sisteminin dengesiz yüklenme ihtimali olmamasından mıdır? Zira eğer dengesiz beslense nötr akımı oluşacak ve panoya dönemediği için KAR'ı açacak.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,801
Mesajlar
930,219
Kullanıcılar
452,603
Son üye
MFK12123

Yeni konular

Geri
Üst