Merhaba.Bakın bu sözünü ettiğiniz kondansatörün dış metal kılıfına (Zırhına) ekstra bir topraklama bağlantısı konulması,içten kondansatör plakaları yoluyla bu dış zırha istenmeyen bir temas olması,istenmeyen bazı kaçak akımlar olması durumunda koruma topraklaması hattına bunu drenaj (Akaçlama yaparak) güvenle de boşaltmaktır,asıl gaye de budur.Ama servo motor devresinde bu kondansatöre istenmeyen bir aşırı voltaj (etiketinde yazılı değerden fazla ve aşırı çalışma ortamı sıcaklığı üzerinde çalışılarak=Bu değer üzerindeki etikette çoğu zaman da yazılır,santigrad derece şeklinde) gelmişse bu servo devresinde kondansatöre topraklama da yapmış olsaydınız kondansatör yine de patlayacaktı.Yani bununla direk bir ilgisi de bulunmamaktadır.Tekrar geçmiş olsun.Kolay gelsin.Saygılarımla.