Tornaya Hız kontrollü DC motor çevrimi projesi

Anladığımdan emin değilim. Aracın şanzımanını taksam bile diş çekmek için doğru dişli oranını nasıl yakalayacağım?

Benim tornanın dişli kutusu aşağıdaki gibi. Takılı olan dişlilerin iki katı da kutuda duruyor. Her hatve için farklı dişlilerle farklı kombinasyon yakalıyorsun. Yani metrik 1 hatve ayrı, metrik 0.25 hatve için ayrı dişli kombinasyonu kullanıyorsun. Şanzımanlı bir torna bulunup norton kutusu takılabilir belki ama onu uydurup takana kadar hurda tornayı temizleyip kullanmak daha kolay olabilir

Yanlış anladıysam kusura bakmayın
 
Aha. CVT'nin nasıl çalıştığını bilmiyordum.

Çok ilginç gerçekten.

Bülent kusura bakma. Ben bunu nasıl atladım hayret. CVT harikaymış.

Ben bunu kesin yaparım. (yaparım derken kayış ve kasnakları bulup takarım)

http://www.cnczone.com/forums/uncat...ve-rf30-type-drill-post664229.html#post664229

 
Zararın neresinden dönersen kardır suat abi cevabımı da aldım gönük rahatlığıyla yatıyom siz devam edin .
 
Standart V kayışın açısı 40 dereceyken kasnağının açısı farklı olabiliyormuş. 34-38 derece arasında kayışın çapına göre değişiyormuş (759ld kayış için konuşuyorum). Ben başta 40 derece kestim ve orjinaliyle karşılaştırdım. Aynı değildi. Sonra internetten araştırırken şu siteye denk geldim. Sonuç itibariyle 34 derece kestim. Karşılaştırdım, aynısı oldu.

http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Drive/Vee_belts.html
 
kontaktorum onune birde termik baglarsan aşırı ısınma da atar motoru yakmazsin
 
Teşekkürler Yusuf. Bağlayayım.

Aslında ben motordan ziyade sürücü için endişeleniyorum.
 
Suat Abi sabır taşını nereden temin ediyorsun bizde oradan alsak olmamı
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…