Tornaya Hız kontrollü DC motor çevrimi projesi

Anladığımdan emin değilim. Aracın şanzımanını taksam bile diş çekmek için doğru dişli oranını nasıl yakalayacağım?

Benim tornanın dişli kutusu aşağıdaki gibi. Takılı olan dişlilerin iki katı da kutuda duruyor. Her hatve için farklı dişlilerle farklı kombinasyon yakalıyorsun. Yani metrik 1 hatve ayrı, metrik 0.25 hatve için ayrı dişli kombinasyonu kullanıyorsun. Şanzımanlı bir torna bulunup norton kutusu takılabilir belki ama onu uydurup takana kadar hurda tornayı temizleyip kullanmak daha kolay olabilir :)

Yanlış anladıysam kusura bakmayın
 
Aha. CVT'nin nasıl çalıştığını bilmiyordum.

Çok ilginç gerçekten.

Neyse sorun değil dediğimi araştır bence yaparsın 2 koniden ibaret artısı kesintisiz vites değişimi yapıua göre sessiz de olabilir vidyosu animasyonu var boyut ve maliyet aşırı değilse hatta hurda araçtan bie al tak.
Bülent kusura bakma. Ben bunu nasıl atladım hayret. CVT harikaymış.

Ben bunu kesin yaparım. (yaparım derken kayış ve kasnakları bulup takarım)

http://www.cnczone.com/forums/uncat...ve-rf30-type-drill-post664229.html#post664229

 
Zararın neresinden dönersen kardır suat abi cevabımı da aldım gönük rahatlığıyla yatıyom siz devam edin :D.
unnamed (1).jpg
 
Standart V kayışın açısı 40 dereceyken kasnağının açısı farklı olabiliyormuş. 34-38 derece arasında kayışın çapına göre değişiyormuş (759ld kayış için konuşuyorum). Ben başta 40 derece kestim ve orjinaliyle karşılaştırdım. Aynı değildi. Sonra internetten araştırırken şu siteye denk geldim. Sonuç itibariyle 34 derece kestim. Karşılaştırdım, aynısı oldu.

http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Drive/Vee_belts.html
 
kontaktorum onune birde termik baglarsan aşırı ısınma da atar motoru yakmazsin
 
Teşekkürler Yusuf. Bağlayayım.

Aslında ben motordan ziyade sürücü için endişeleniyorum.
 
Suat Abi sabır taşını nereden temin ediyorsun bizde oradan alsak olmamı :) :) :)
 

Forum istatistikleri

Konular
128,829
Mesajlar
920,828
Kullanıcılar
450,922
Son üye
yusuf4141.

Yeni konular

Geri
Üst