Triger ile ilgili sorular?

Çapı farklı 2 kasnak kullanması bisikletteki gibi, motor hızı için sürücü yoksa tek hızlıysa uygun hızı böyle elde etmişer derim.
 
bylent sürücü var ama dediğiniz gibi torku veya hızı arttırmak için olabilir benim de aklıma geldi ama tam bir cevap bulamadım.
 
bu makine türk üretimi bir makine mi ?? markası modeli var mı internetten bakayım.
bu şekilde makine mi tasarlanır çok ilginçç
 
Çekik kardeşlerimizin ; Yarın kendim çekerim düzgününü. İstediğimiz gibi değiştirme şansım var.
 
Son düzenleme:
bu makine türk üretimi bir makine mi ?? markası modeli var mı internetten bakayım.
bu şekilde makine mi tasarlanır çok ilginçç

İlginç olan kayışın bulunamayışı mı? ben yedek parça satmak için yapılabileceğini düşünüyorum.
Yoksa kayış sisteminin tasarımı mı?
 
İlginç olan kayışın bulunamayışı mı? ben yedek parça satmak için yapılabileceğini düşünüyorum.
Yoksa kayış sisteminin tasarımı mı?
aktarmanın yani kayış sisteminin tasarımı
o çekik arkadaşlar kendilerini çok akıllı mı sanmışlar naapmışlar
 
M3 hassasiyeti ne ise M5 de aynı olur ama kasnakları değiştirirken dikkat etmen gereken ölçüler var. Mesela kasnaklar 50 diş diyelim. M3 deki 3 rakamı hatvesinin 3 mm olduğunu gösterir. 50x3mm=150 mm eder kasnağın 1 tam turu. M5 kayış aldığında ise yine 1 tam turun 150 mm etmesi için 30 dişli M5 kasnaklar almalısın.
 
M5 kayışa döndürme sebebiniz nedir..
 
Slm. K1 İle K2 kasnağı arasındaki ölçü ye sadık kalmak ve Sistemin Stabil Çalışabilmesi açısından, Kayış gerdirme işlemi K3 ve K4 kasnakları üzerinden yapılmış olabilir. Tahrik Aktarma organındaki işlem ise Muhtemelen Dönme momentini artırmak veya Yavaşlatmak adına yapılmıştır Diye düşünüyorum.
Kayış değişimi kayışın Et kalınlığının değişmemesi ve tahrik unsurlarının çaplarının değişmemesi şartı ile hassasiyete etki etmez diye düşünüyorum.
 
14/7 oranı hzı 2 kata düşürür torka da ters etkiyle artırır.
 

Forum istatistikleri

Konular
130,124
Mesajlar
933,330
Kullanıcılar
453,197
Son üye
Emre5212

Yeni konular

Geri
Üst