Geçmiş olsun .
Önce arıza nedeni bulmak gerekir .
Tazmin tarafı ikinci plan .
Bu durum oluşması sizin sayaç sonrasından ise tekrarlama durumu olabilir ( kablo gevşekliği vs gibi ) uzman elektrikci kontrolu gerekir .
Diğer komşularda durum ? ( elektrik dağıtım tarafı !!! )
Ölçümler önemi . Fazlar , nötr voltaj ölçümleri - faz faz arası voltaj ölçümleri , amper ölçümleri vs gibi
Kofreden , sayaçtan , siğorta kutusundan , prizden vs gibi .
Çeşitli varsayımlar konuşulur .
Örneğin ihtimal bile vermessiniz apt veya kendisi için elektrikci çağılmıştır kofre ve sayaç arası işlem yapılmıştır yanlış işlem yapar haberiniz yoktur .
Diğer sayaç değişimi yapılmıştır sayaç değişimi yapan yanlış işlem yapmıştır .
Bazı durumlarda ispatlamak zordur .
İp uçları olmadan tazmin işi zor .
Diyelim dağıtım firmasından meydana geldi .
Eve gelen Daikin ve warmhouse servisleri yüksek voltaj sebebi ile diye servis raporu tuttular,
Servis raporu açıklamalı yazılmassa hiç hak talep edemessiniz .
Videoları izlemeniz .
İnternetten araştırma yapmanız .