Bu sistem zaten kullanılıyor, siz paylaşımınız’da start stop’tan hiç söz ettiniz’mi..??? Yapacağınız işlem motor etiket değerine göre tam yükte kullanabileceğiniz kontaktör ve termik seçmek, buradaki amaç motorun yanmasını engellemek, zaten biliyorsunuz...RST’yi grup sigortadan çıktıktan sonra kontaktöre girin termikten çıkın, termikten çıkan uçları normal Y/Ü şalterinin RST kısmına girin, devamında şalterinizi normal UVW-XYZ şeklinde bağlayın, start stop kısmına gelelim her hangi bir fazdan çıkış alın tekli V-OTOMAT (B5-A) tekli sigorta kullanın, tekli sigortadan kumanda fazı için çıkış yapın termiğin 95’ine girin, 96’dan çıkın stop anahtarına girin çıkın start’a girin çıkın kontaktör A1 ucuna, A1’den 13 yardımcı açık kontağa köprü atın, 14 yardımcı kontaktan çıkın, start ve stop arasındaki köprüye bağlayın, A2 Nötr ve çalışırın, yön için termik çıkışından yer değişin, kolay gelsin...