Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şebekeden eve gelen hattın gerdirme halatı kopmuş.
Rüzgarlı havalarda göz kırpıyor elektrik.
Ev 30 yıllık müstakil bahçeli ev. Bu durumda eve gelene kadar hattın bakımı arızası dağıtım şirketinin sorumluluğunda mıdır?
Normal şartlarda ! sayaca kadar olan besle-
me hattı tedarikçiye aittir ve hertürlü arızanın
giderilmesi onlara aittir.Gelgelelim,burası Türkiye abicim !
Normal şartlarda ! sayaca kadar olan besle-
me hattı tedarikçiye aittir ve hertürlü arızanın
giderilmesi onlara aittir.Gelgelelim,burası Türkiye abicim !
Konya da yaşıyorum, Mepaş a bir başvurayım bakalım ne diyecekler.
Şehir şebekesinden en yakın direkten eve gelen hattın yenilenmesi; 186 Aranıp çağrı oluşturuluyor. Kullanılacak gerdirme halatlı kablo vb malzemeyi kullanıcı kendisi temin ediyor. Gelip bağlamasını ilgili enerji dağıtım firması yapıyormuş.
elektrik direiğine kadar olan kısım elektrik dağıtım şirketinin direkten meskene giren braşman kablo abonenin sorumluluğunda bu durumda elektrikçi çağırır braşman kablosunu değiştirtmesini sağlar sonra dağıtım şirektine bağlatırsın geçmiş olsun.
ELEKTRİK PİYASASI BAĞLANTI VE SİSTEM KULLANIM YÖNETMELİĞİ Madde 10/B göre ;
"Bağlantı hattı kullanıcının tercih etmesi halinde kullanıcı tarafından tesis edilebilir. Bu durumda ilgili kullanıcı tarafından bağlantı bedeli ödenmez. Bunun tercih edilmemesi durumunda kullanıcı tarafından bağlantı bedeli ödenir ve bağlantı hattı dağıtım şirketi tarafından tesis edilir. " denilmektedir.
Bağlantı hattınızın dağıtım firması tarafından yapılmasını isteyebilirsiniz ancak bu hattın bedeli tarafınıza yansıtılır.