ABB marka inverter manual, sorunlar ve uygulamalar

cihazın elektriği kesildiğinde tekrar devreye girmiyor demişsin yanlış bilmiyorsam invertörü programladıktan sonra REMOTE modunda kalırsa cihazın elektriği kesilip tekrar gelince kaldığı yerden devam ediyordu. bir kontrol et istersen.
 
:Sayın ilgili amacınız firmanınızın reklamını yapmakmı bu ne her topikte olup olmadık mesajın altında hep aynı reklam mesajınızı görüyorum.

Amacınız yardım etmekse bilgi paylaşımı ise yukarıdaki arkadaşların ve diğer topikteki arkadaşların sorularına cevap verirmisiniz.
 
:Sayın ilgili amacınız firmanınızın reklamını yapmakmı bu ne her topikte olup olmadık mesajın altında hep aynı reklam mesajınızı görüyorum.

Amacınız yardım etmekse bilgi paylaşımı ise yukarıdaki arkadaşların ve diğer topikteki arkadaşların sorularına cevap verirmisiniz.



bunu bana mı söylüyorsunuz??
 
Hayır size değil. Sizden sonra bir kişinin mesajı vardı uygunsuz bir mesaj ona söylemiş ve yönetime şikayet etmiştim. Anlaşılan yönetim gereğini yapmış. Mesajımın sizinle alakası yoktur.
 
slm elimde acs850 sürücü var 45 kw vinc uygulamasinda kullaniyoruz 1 sene calistiktan sonra yükü çekemez oldu.motorda aşiri ısınma oldu 45 kw motorla 18,50 kw motor sürüyoruz yardimci olursaniz sevinirim

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 
slm elimde acs850 sürücü var 45 kw vinc uygulamasinda kullaniyoruz 1 sene calistiktan sonra yükü çekemez oldu.motorda aşiri ısınma oldu 45 kw motorla 18,50 kw motor sürüyoruz yardimci olursaniz sevinirim

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.


Selamlar..

1-) Öncelikle bağlantıları ayırıp motorun mekanik kontrollerini yapınız. Motor yatakları , yatak boşlukları rulmanlar ve motorun çevirdiği mekanik aksamda sorun var mı kontrol ediniz.

2-) Elektriksel kontrollerde ise elektriksel bağlantıları ayırıp motor sargı dirençlerini ölçünüz. Sargı ve şase arasında meger testlerini yapınız. Elektriksel sorun var mı kontrol ediniz.

3-) Elektriksel bağlantıları kontrol ediniz. ( motor klemensinden sürücünün bağlı olduğu ana dağıtım panosuna kadar tüm kablo bağlantılarının sıkılık kontrollerini yapınız. Ayrıca kablo devrelerinde kopma varmı kontrol ediniz.

4-) Sürücü kontrollerini yapınız. Ekranlı ise error hata verip vermediğini kontrol ediniz. Manual yükleyip 50 hz e çıkıp düşürünüz. Çalışmasını engelleyecek toz nem pislik v.s. varmı dış kontrolleri yapınız. Eğer elinizde test ekipmanı var ise sürücüyü motordan ayırıp sürücü çıkışını bir osiloskop yada analizörle sinyal şeklini ve frekansını kontrol ediniz.

Sürücülerde kimi zaman frekansı ayarlayan İGBT lerde arıza olabiliyor. Arızalanan İGBT kısa devre olunca motora fazın biri direkt ulaşıyor ve bir fazdan sabit voltaj gidiyor. Diğer fazlar kontrol sağlamak istediğinde ise motorda gürültülü çalışma aşırı ısınma ve fazla akım çekme gibi sorunlar çıkabiliyor.

İGBT leride kontrol ediniz.

Şimdilik aklıma gelen durumlar bunlar. Kontrolleri yapıp tekrar konuyu değerlendirebiliriz.

Bu arada askerliğinizi barbaros fırkateynlerinden birindemi yaptınız?
TCG Barbaros (F-244)TCG Oruçreis (F-245) TCG Salihreis (F-246) TCG Kemalreis (F-247)
 
evet :) tcg Fatih f242 de askerlik yaptim sizde bahriyeliydiniz galiba
sürücünün bagli.oldugu motoru ve frenleri kontrol ettim sıkıntı yok careyi sürücüyü degistirmekte buldum parametreyi kopyaladim yeni acs 850 yi devreye aldim sıkıntı olmadan çalisti eski sürücüyü servise verdim ilk verdigimde mekanik fren hatasi veriyordu servis fren hatasini pasif hale getirip geri göndermis ama sürücü yükü çekemiyor mekanik fren cikisinda herhangi bir sıkıntı yok fren açıyor

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 
sorun ne olabilir peki ?

dc bara kapasitorleri ölüyor ?
 

Forum istatistikleri

Konular
129,832
Mesajlar
930,569
Kullanıcılar
452,658
Son üye
yılmaz_yılan
Geri
Üst