Arabanın metal aksamı zaten elektriksel olarak eksi kutuptur. O yüzden hiçbirşey değiştirmeseniz elektriksel bir sorun çıkmaz. Ama kaput eksi kutba değdiğine göre, her aşağı inişinde aküye oturaklı bir darbe indiriyor demektir. Böyle devam ederse ya akü zarar görür yada kaput üzerinde bir kambur oluşur ...
Arabanın metal aksamı zaten elektriksel olarak eksi kutuptur. O yüzden hiçbirşey değiştirmeseniz elektriksel bir sorun çıkmaz. Ama kaput eksi kutba değdiğine göre, her aşağı inişinde aküye oturaklı bir darbe indiriyor demektir. Böyle devam ederse ya akü zarar görür yada kaput üzerinde bir kambur oluşur ...
Araçların eksi kutupları kablo ile zaten araç şasisine bağlanır ve böylece aracın tüm metal gövdesi eksi kutup olur.Yani normal ev şebekeleri gibi nötr için bir kablo daha çekilmez tesisatlarda.Negatif kutup ihtiyacı gövde üzerinden görülür.
Sizin durumunuzda eksi kutup kablo üzerinden değilde kaput üzerinden tüm aracın gövdesini eksi kutup yapıyor.