Arkadaşlar araç 1.5 senelik olduğuna göre (tabii sıfır alındığını kabul edersek) şarj dinamosunun arızalımış olma ihtimali az diye düşünüyorum. Akü ile bir genel sorun olabilir. Takviye olayına gelince, genelde takviye kablosu bağlanmadan önce araç çalıştırılması gerekmektdir. Bu sayede şarj gerilimi de yükselecektir. Takviye yapıldıktan hemen sonra marşa basılmamalı bir kaç dakika bekleyip diğer aracın akünüzü marşa destek olacak kadar şarj olmasını sağlayacaktır. Birde tabi otomatik vitesli araçlarda vitesin konumunu hiç telaffuz bile etmiyorum. Bu arada Otomatik vitesli araçlar normal şartlarda vurdurulması sakıncalıdır tamam ama başka çareniz yoksa bu işi araç N konumunda iken yapmanızı tavsiye ederim. Bazı son model yada lüks otomobillerde çeşitli koruma sistmlerinden biriside takviye korumasıdır. Bunu da bir araştırmakta fayda vardır. Örneğin BMW X5 lerin aküsü bitip te takviye yaparak çalıştırılamıyor. İlk önce bilgisayardan arızalarının silinmesi gerekir.