bu zamana kadar sorunlar yaşadım , anlaşmazlık açtım param iade edildi , iade banka ile sorun yaşamadım , fakat döviz kuru bakımından farklar oluştu.
ürün iadesinde arızalı durumlarda , satıcı iade ürünü kargo ile geri gönder derse ne yapacağımı bilmiyorum , sistem nasıl işliyor veya normal iade ücretsiz kargo , ücretli kargo olmak kaydı ile sorunlar ?
diğer
( çünkü kargo bedeli geri iadede ürün bedelini içinden kesmesi durum olursa )
ürün bedeli gönderim kargo bedelini geçerse bir tekrar geri gelirse . hiç gönderme daha iyi .
ne olursa olsun ücretsiz kargoyu tercih edin !!! ( yurt dışı ve yurt içi )
çok iyi anlaşırsınız veya çok güvenilir ise gümrük bedelinden kargo bedeli düşülmesi .
bir de kargo bedeli ürün bedelini geçiyor gümrük demiyor mu ? gönderim kargo fiyatları belli ne iş bu demezler mi? ?
not : ürün geldiğin açmadan önce kargo paketini her yerini gösterecek şekilde video çekerek açın , içindeki ürünü testinide videoya çekin , eksik ürün vs gibi için , itiraz belgesi olsun
Para iade işlemi sırasında ana kredi kart kapanması durumunda !!!
Bankam ile görüşmemde tüm işlemler ana kart üzerinden olur ,
kapansa dahi karşı taraf onay verdiyse bir yolu bankaya döner ,
fakat banka ile forum oluşturmanız gerekir dedi .
başıma gelmediğimden dolayı ne kadar doğrudur bilmiyorum .
diğer bankalarda aynı olmalı ama bilemiyorum .
siz bir seneryo oluşturun bankanıza sorun ne olacak ?