oscarxxx
Üye
- Katılım
- 23 May 2009
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 1
- Yaş
- 44
Arçelik çift kapılı buzdolabımın Dondurucu bölmesinde çekmeceleri zamanla kesinlikle tasarım hatasından kaynaklı olarak çekmece rayları deforme olmuş. Servis gelip baktığında dolabı çok doldurduğumuzdan ve zorlamadan dolayı olmuştur sonucuna vardı. ve garantisi varsa ücretli değişim yapılır garantisi yoksa bu şekilde kullanıma devam edebileceğimi söylüyor. dondurucu bölmemi ne kadar doldurduğumu nereden biliyorsunuz dondurucu bölmemin doluluk oranını yazan bir hesaplama sistemi cihaz üzerinde var da ben mi göremiyorum acaba. bu kadar saçma bir sonuç olabilir mi? üstelik yıllardır derin dondurucu kullanıyorum. evde 2 kişiyiz ve küçük çocuğum var dondurucu bölmesini ne kadar doldurabilirim de rayları bozabiliyorum. sizin tasarım hatanız olmadığı sonucuna nasıl varıyorsunuz. üstelik 3 yılda kapak lastiği de yırtıldı yani kapak lastikler bir 3 yıl daha gitmeyecek onun için gelseler ona da kullanıcı hatası heralde. Malzeme kalitesizliği değil. Gerçekten 3 yıl önce arçelikten ürün alıp almama konusunda çok karasızdım ve deneylim diye bildiğim markalara yönelmedim ama o zaman ne kadar yanlış bir karar aldığımı çok daha iyi anlıyorum. bulaşık makineniz 2 yıl içinde kapağı açılıp kapanırken sertleşip sert açılıp kapanmaya başladı ve açarken sürtünme sesleri gelmeye başladı. servis gelip benden el kremi isteyip yağlama yaptı sesimi çıkarmadım işim görüldü diye. ama Buzdolabında fazla doldurmaya bağlı olduğunu kullanıcı zorlamasına bağlı olduğunu söyleyebilmeniz benim sinirlerime tavan yaptırdı. üstelik en çok deforme olan bölge incecik 4-5 cm yüksekliği olan bir çekmece ve isteseniz de dolduramazsınız. haliyle ben de 4-5 cm yüksekliği olan bir çekemceye 10 kg et 2 kg tavuk 15 kg konserve koyacak halim yok. Tabiki bu sorunun peşini bırakmayacağım ne kadar sosyal medya, forum siteleri vb bir çok platformlara bol zaman ayırıp buzdolabını fotograflarıyla paylaşcağım başkaları da arçelik buzdolabı almadan önce başlarına nasıl bir dert açabileceğini görsünler. Herkes beyaz eşya alırken bu tasarımdan haberi olsun öyle karar versinler..
Sonuç : Maalesef Arçelik kullanıcı hatası diyerek ücret karşılığında değişim teklif etti. Tabiki kabul etmedim etmeyeceğim. Hakkımı sonuna kadar arayacağım.
Sonuç : Maalesef Arçelik kullanıcı hatası diyerek ücret karşılığında değişim teklif etti. Tabiki kabul etmedim etmeyeceğim. Hakkımı sonuna kadar arayacağım.