Soğutma suyu konusu dediğim gibi otomobil viteste değilken bir kaç dakika yüksek devirde çalıştırınca su devir daim pompasınında hızı artacağı için suyun akış hızını arttırdığından dolayı birim zamanda radyatörden ve motordan geçen su miktarı artacak ve motor soğuyacaktır. Gerçektende rolantide bırakılan bir otomobil ortalama 1000rpm de çalışırken 5 dk da ısınıp fan açmaktadır. Sebebi geçen su miktarının az olmasıdır. Kullanma kılavuzunu hazırlayan kişiler büyük olasılıkla otomobili bir kenara çekip soğutmaya elverişli olmayan bir koşulda yapılması gerekeni yazmışlar.
Diğer konuda ise hemen altına cevap yazdığınız ve marka belirtmediğiniz için aynı marka model üzerinden cevap verdim. Farklı motor tip ve büyüklüklerine ve vites kutusu dişli oranlarına göre bu maksimum güç , tork ve vites değiştirme devirleri değişiklik gösterecektir.