Asenkron motorlarda enerji tasarrufu iddası olan sözde mucit

tasarruf iddası sadece motor boşta çalışıyorken geçerli gibi izlenim edindim.
Tasarruf bir iddia değil, teknik uygulamanın getirdiği Gerçek bir sonuç..

Öncelikle şunu belirteyim. Ortada gerçekten elde edilen önemli bir tasarruf var.

Motorun sargı türüne göre geliştirilmiş anakart lar yapmış..

Evet boşa çıkan uygulamada tasarruf miktarı artıyor,, ancak yükte de kayda değer tasarruf sağlıyor.

Müşterinin mevcut motorunda yada geliştirilen cihazın çalışma özelliğine sargıyı özel sararak yüksek tasarruf miktarlarına erişiyor.

Hatta rotor içine magnet yerleştirilmiş LSPM motorda daha yüksek tasarruf sağlıyor.

HAKAN YILDIRIM şu anda klasik asenkron tip motorda %100 yüklendirilmiş şekilde çalışan motorda %20 kwh sağlayacak duruma geldi.

Şu anda demo tarzında fabrikalarda kurulumlar yapıyor..

Linkedin sayfasından ulaşabilir ve ticari etik kurallarında sizinle çok samimi şekilde görüşür ve birçok teknik kişinin kafasındaki sorular cevap bulmuş olur diye düşünmekteyim.

https://www.linkedin.com/in/hakan-yildirim-74683445
 
Son düzenleme:
Konuda fikir ürecek kapasitem yok, Ancak, aklımdan geçen soru şu; aynı özelliklerde iki sayacdan birini bu tasarruf cihazından önce, diğerinide tasarruf cihazından sonra baglanırsa, bahsedilen tasarruf vs gözlenebilirmi..
 
SAVEPLUG cihazının çıkış voltajı, giriş voltajına göre - %10 düşüktür.

Alet kısmi voltaj yüklemesi yaparak fonksiyonunu devam ettiriyor.

Bu nedenden dolayı doğru ölçüm, Saveplug un giriş tarafı olan yani şebeke kısmına sayacı bağlamak doğru yöntemdir. Bu şekilde gözlemleyebilir ve ölçmüş olursun

Bir hız sürücün de olsa sürücünün giriş tarafına sayacı konumlandırmak zorundasın
 
Son düzenleme:

Gözlemlenemez. Bu cihaz sinüs formunu bozuyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…