Her üründe her zaman bence en önemli kriter ucuz yedek parça ; kolay ulaşılabilir servis ağı olmalıdır. Bu yüzden burun kıvıran çok olsa da otomobilde renault ve tofaş ; beyaz eşyada arçelik derim .
Merhaba
Kime göre neye göre , yazmış olduklarınız bana göre tamamı değilse de doğru ,
Türkiye şartlarıda bu durumu etkiler .
İnsanlar para çok severler , hediye , indirim , promasyon , reklam vs gibi .
İnsanlar çabuk etkilenirler .
Ben burada öyle bir yazı yazarım almayacağı makina aldırırım .
Ben çalıştırma düğmesi bozuk motor yanmış diyen servis gördüm ,
kombi temizliğini fırca ile toz temizlemeden ibaret olduğunu sanan servisler gördüm
bu servisler en kaliteli diyebileceğimiz dünya ve Türkiye ürün satışı yapan markalardır
ürünün satışının bu durum bile etkiler .
Daka önce almış olduğunuz üründe arıza yapmışsa diğer bir firma tercih ederiz birazda tamirden yılmışsak etKileme tamamdır .
İnsan psikolojisi öyleledir .
Satış taktiklerinin biri
Örneğin bir bayan ev tekstili ürünleri mağazasına girmiştir eğer satıcı insan psikolojisinden anlıyorsa ürün % 50 üzeri satar alıcı ürünü beğenmedi satıcı yılmaz , xxx hanım seslenir . alıcı bayana derki çağırdım arkadaş bu ürün çok araştırdı kendisi de aldı bende alacağım bir de ondan dinleyin bence memnun kalacaksınız vs gibi satış taktıkleri
kendisi satamadı satana kadar mağazadan çıkmasına izin vermez hemen yönlendirme yapar .
İnsanlar duymak istediklerinle ilğilenirler .
Örneğin siz ben burada çok iyi beğenseydim . Tutumunuz ne olacak , merak ediyorum .
İnsan psikolojisi budur iste .
Affınıza sığınacak burada cümleme son veriyorum
Öncelik sağlıklıktır Sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diler heyırlı işler ve çalışmalar.
Sağlıcakla kalın !!!