denki DSK 12 hr ihtiyaç fazlası klıma

uçak16

Üye
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
439
Puanları
31
Yaş
62
denki DSK 12 hr ihtiyaç fazlası klımayı arkadaştan aldım sökerken gazı toplayamadıklrı için gaz doldurmak içi beko servisi arkadaşa rica ettim elemanını yolladı.Yapılan işlem gaz bağlandı iç panelin önündeki termostat söküp sıcak suya koydular klimayı açtık önce baştaki kırmızı led ışık verdi.Sonra biraz bekledik Panel üzeri hafif ılık oldu ve motor durup 3. yeşil led ikaz vermiye başladı.Motor durdu .Elektrik kesip ön kontrol paneli içinde AUTO CONTROL gizli düğme basılıyken ceryan verildi yine kırmızı led ışık verdi fakat bi süre sonra yine yeşil led e geçip sinyal vermeye başladı bu arızaya geçme zamanı 1-2 dk fakat fan da çalışmıyordu
 
klima hataya geçiyor önündeki yeşil led ikaz veriyor.
 
klima yeni montaj olmuş. söküldüğü yerde çalışıyormuydu? çalışıyordu ise montajda bir hata var. kablo bağlantılarını kontrol ediniz. iç dış ünite bağlantısında sensör bağlantısı unutulmuş olabilir kontrol ediniz. faz nötr toprak bağlantılarını sıkılıklarını kontrol ediniz.

birde gaz bastılarsa cihazı normal ısıtmada açıp ısıtmada test ediniz. nasıl çalışıyor bakın.

eğer söküldüğü yerdede çalışmıyor ise sorun kartta yada sensörlerinde olabilir.
 
Son düzenleme:
sökülmeden önce çalışıyordu.Söküldükten sonra epey bekledi montaj yapılamadığı için belki dış ünite yan veya dik konulmuş olabilir.Servis elemanları bu klimanın servisi değildi.Sıcağa alıp gaz verdiler.Fakat ilk anda gaz alıyor motor çalışıyor bir süre sonra iç ünite petekler ılık duruma geliyor stop edip arıza led i yeşil ikaz a geçiyor .Kısaca problem bu
 
Son düzenleme:
kardes anlattıgn olayaa gore sıcakta gaz veremezsın cıhaza peteklerın ısınıp ıc unıte fanın devreye gırmıyorsa boru sensorunde arıza vardır.yanı kısacası uzaktan olmuyor bu ısler bı servıs cagır baktır bence
 
Klimaya soğutma konumunda gaz verilir. Bence hala bağlatı hatası diyorum.iç ile dış ünite bağlantı kablolarını doğruluğunu bir kontrol edin. onu aklımızdan çıkaralım sonra arıza var diyelim.
 
bu klimada yüzde 80 gaz eksik yada fazlalığı var
 
klimanın üzerindeki etikette şarj edilecek gaz miktarı y
azılıdır.kaliteli bir vakumlama ile sistem hiç çalıştırılmadan dahi gaz şarjı yapılır.gelen teknisyenler eğer klimacı ise hiç sıkıntısız bu işi yapabilirler.klimaların şekilleri farklı olsada çalışma prensiplari %99.9 aynıdır.sanırım siz profesyonel olmayan birilerine iş yaptırmışsınız.şöyleki ısıtma modunda kesinlikle selenoid bobin devre dışı bırakılmadan sisteme gaz verilemez ki bu işlemde tavsiye ettiğimiz bir işlem değildir check-valf'in tıkanmasına sebep olmaktadır.en kaliteli işlem etiket miktarına bağlı kalınarak şarj yapılmasıdır.işinde deneyimli bir servisten yardım almanız gerekli..
 

Forum istatistikleri

Konular
129,867
Mesajlar
930,872
Kullanıcılar
452,732
Son üye
erencok

Yeni konular

Geri
Üst