sulomax
Üye
- Katılım
- 26 Haz 2008
- Mesajlar
- 24
- Puanları
- 1
- Yaş
- 40
Arkadaslar öncelikle forumda bulunan ve kendilerinden cok şey ögrendiğim elektrik teknisyeni, mühendisleri ve değerli hocalarımızı tenzih ettiğimi söylemek istiyorum.Yanlıs anlasılmak istemem.Proje mühendisi olarak çalıştığım firma sensör,sensörlü armatür,yangın algılama sistemleri gibi ürnler üretip ithal etmekte.Satıs sonrası teknik servis ekibinden de ben sorumluyum.ancak görüyorumki günde ortalama 15 noktaya ulasılıyor ve bunların en az yarısı elektrikci arkadasların yanlıs montaj ve yanlıs ayarlamalarından kaynaklanmakta.teknik servisin gidip gitmemesine karar veren de benim.karar vermeden önce arayan müşterinin ya da elektrikci arkadasımın yapmasını istediğim bazı basit eylemleri yapmadan yaptık demeleri asla kullanma klavuzunu okumadıklarına kesin bir şekilde kanaat getirmiş bulunmaktayım.bir tesisatın yanlıs yapılmıs olabilecegini yada gözden kacmıs bir kısa veya acık devrenin olabilecegini asla kabul ettiremiyorum.acıkcası sadece ben degil konusunda oldukca uzman mühendis arkadaslarım bile kabul ettiremiyor.o servis noktasına harcanan bosuna paralar hem bizden hemde elektrikci arkadaslarımın cebinden cıkıyor farkında degiller.ama ben genede hatayı kendimde görüp bide sizlere danısmak istedim nasıl anlatmam gerekir bilmediğim bir jargonmu var yada elektrikçi arkadaslar yaptıkları tesisat lar konusunda cok mu hassaslar?cok uzattım sabredip okuyan arkadaslarıma simdiden tesekkür ederim ve tavsiyelerini bekleriyorum....