elektrikçi arkadaslarla iletişim problemi!!

elbetteki yazılan bütün cevaplardan faydalandım.yüz yüze oldugum da zaten birebir sorup görüş alışverişinde bulunuyorum.ama ben tek basıma, calıstıgım bu sirketi temsil etme yetkisine sahip degilim ayrıca internette ürünlerimizi ve yasadıgımız problemleri birebir isim vererek tartısmaya acmam mümkün degil.sirket sırrı istemediğinizi zaten anladım bende zaten istediğiniz bilgiler gizlidir demedim kendi adıma sirket adını kullanamam demek istedim.bu durum bircok yönden sakıncalı.zaten moderatorlerimizde bu konuda hassas davranmamızı istiyolar.cevap yazan konuyla ilgilenen tüm arkadaslara tekrar tesekkür ederim.
 
bence bu konu çok hassas ama şu da varki sizin sattığınız yada teknik servisi olduğunuz ürünler karışık ürün montajı zor her elektrikci bu işe girmez girende bu işi yapabileceğine inandığı için girer. sorunun bana kalırsa çözümü sizde mutlaka vardır böyle elektrikci ama mübalaağa ettiğiniz kadar diğil :)
 
kullanma klavuzunda hata yoksa elektrikçide hata olabilir ama sorun telefonlada çözülebilir benim başıma gelen bi olayda basit bir diafon bağlantısında verilen şemada santralde bir şönt atlanmıştı bende böyle bir sistemi ilk kez yaptıımdan bocaladım ama işi telefonla teknik servisteki arkadaşlara tatlı alarak çözdük...önemli olan anlayış......
 
arkadaşımız siteminde çok da haksız değil çevremdeki pek çok elektrikçi arkadaşımın ne yazık ki okuma alışkanlığı yok,dolayısıyla da kullanım kılavuzlarını okumaktan hoşlanmıyorlar
 
sayin arkadaslar simdi birinci kural biz hicbir zaman hata yapmayiz mutlaka mal hatalidir yada bize arizali gelmistir.
2)asla vede asla kullanim kilavuzu okunmaz.oda nedir ya
3)ureticiler ayni ve benzeri urunu uretseler bile ayni standarti kullanmazlar
4)ayri ureticinin urettigi iki parti mal arasinda bile farklar mevcuttur
5)birde her cebine kontrolkalemi sokan kisi elektrikci olur
6)muhendisten daha da muhendisim diyen arkadasim siz asla vede asla bir muhendis kadar bilgiye sahip olamazsiniz cunku siz bir entegre tasarlayamazsiniz
 
haklısınız fakat benim böyle bi şansım yok...bahsettiğim insanlar bayilerimizden ürünleri satın alıp son kullanıcıya ulastıran kişiler.bu durumda ben sadece teknik servis talebi geldiğinde konuya dahil olabiliyorum.eger uygulamayı biz yapacaksak mutlaka gider baslamadan önce arkadaslarla neyin nasıl yapılacagını konusuruz ve işin yarısında gider tekrar kontrol ederim.lakin diğer konuyu bir türlü cözemedim ve sanırım cözemiyecegim cünkü dediğim gibi bizim elektrikci arkadaslar her seyi süper bilir zaten mühendislerden cok daha iyidirler hayatta yanlıs tesisat yapmaz ve kullanma klavuzu diye bir seye ihtiyacları yoktur.bide baska marka ürünleri aynı sistemde kusursuz!!! calıstırabilirler sonra degiştirmek zorunda kalırlar ama problem etmezler..harcanan emege yazık degildir cünkü...

SAYIN ARKADAŞIM ;arkadaşların temas ettiği konuyu dikkate alırsan piyasadaki teknik ekibe(senin bünyende çalışmıyor olsalar da..)bir motivasyon toplantısı veya benzeri bir toplantı organize edebilirsen (fabrikanda,bir başka toplanma yerinde..)..Göreceksin ki o arkadaşlar senin elemanın olacaklar tüm benlikleriyle..Özellikle senin ürününü kullanmak için gayret sarf edecekler..
 
başlıkla tamamen uyumlu yorumlar gelmiş
iletişim problemimiz var.
 
evet yilmazkagan ve cegerxwin arkadaşlarım bu konuyla ilgili en son mesajın 25-06-2009, 17:14 de geldiğini düşünürsek gerçekten iletişimde biraz kopukluk var bayağı bir süre beklemesi yardım etme düşünceniz ve formları takibiniz güzel. Ama inşallah sulomax için fazla geç bir cevap olmamıştır. :)

Kolay gelsin
 
gerçekten forumda bazen sorulan sorularla hiç alakası olmayan cevaplar geliyor ve bu kötü niyetlilikten değil iletişim sorunlarından kaynaklanıyor .bu bazen soruyu soranın kendini ifade edememesinden bazende cevap yazanın okuduğunu anlayamasından kaynaklanıyor.
mesela sulomaxa bir cevap vermek için yazdığımızı düşünmeniz gibi
bu konunun tekrar gündeme gelmesindeki katkınızdan dolayı teşekkür ederim.
 
gerçekten forumda bazen sorulan sorularla hiç alakası olmayan cevaplar geliyor ve bu kötü niyetlilikten değil iletişim sorunlarından kaynaklanıyor .bu bazen soruyu soranın kendini ifade edememesinden bazende cevap yazanın okuduğunu anlayamasından kaynaklanıyor.
mesela sulomaxa bir cevap vermek için yazdığımızı düşünmeniz gibi
bu konunun gündeme gelmesindeki katkınızdan dolayı teşekkür ederim.

Ben sizin sulomaxa cevap verdiğini düşünmedim sözüm yilmazkagan e idi sizide ekledim çünkü iletişim kopukluğu gerçekten var. Sulomax iletişim kopukluğu olarak bağsettiği kendi müşteri ile ilgili olan. Ondan sonra gelen cevapları takip edecek olursanız konu her cevapta bir aşama atlıyor.Yani takip halinde olan bir kişi iletişimde kopukluk yaşamadan ve konuya uzak kalmadan cevap verebilir.

İş şu an olduğu gibi daha bir başka boyuta taşınacak olursa. Admin arkadaşlar tarafından yeni bir konu başlığı altında devam ettirilebilir.Sizin anlatmak istediğiniz iletişimsizlik için yeni bir konu başlığı açabilirsiniz.İlgileriniz için ben teşekkür ederim
 

Forum istatistikleri

Konular
128,845
Mesajlar
920,948
Kullanıcılar
450,947
Son üye
sitroen91

Yeni konular

Geri
Üst