- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 719
- Puanları
- 506
- Yaş
- 55
kompanzasyon konusunu da ilgilendiriyor gelecekte daha çok ta ilgilendirecek. Ancak genel ve detaylı olduğu için buraya açtım. Değerli görüşlerinizi, varsa ölçümlerinizi, tecrübelerinizi... paylaşırsanız sevinirim.
Elektrikli arabaların iki türlü şarj yöntemi var. AC ve DC şarj istasyonları ile. DC şarj istasyonları invertörlerden oluşacağı için ve bu güne kadar "Kesintisiz Güç Kaynaklarından" edindiğimiz tecrübe ile kapasitif yük çekeceklerini tahmin ediyorum. Cos kaç olabilir ???
Diğer AC şarj istasyonları için tam bir yorum yapamadım. Güç ne olursa olsun 1 faz yada 3 faz. Araca direk girip araçtaki redresör sistemi ile DC ye çevrilip şarj edileceği için kapasitif yük çekme ihtimali çok fazla. Yine de her iki durum için asıl belirleyici pil akımı olmalı. Acaba Cos değeri ne olabilir ???
Elektrikli arabaların iki türlü şarj yöntemi var. AC ve DC şarj istasyonları ile. DC şarj istasyonları invertörlerden oluşacağı için ve bu güne kadar "Kesintisiz Güç Kaynaklarından" edindiğimiz tecrübe ile kapasitif yük çekeceklerini tahmin ediyorum. Cos kaç olabilir ???
Diğer AC şarj istasyonları için tam bir yorum yapamadım. Güç ne olursa olsun 1 faz yada 3 faz. Araca direk girip araçtaki redresör sistemi ile DC ye çevrilip şarj edileceği için kapasitif yük çekme ihtimali çok fazla. Yine de her iki durum için asıl belirleyici pil akımı olmalı. Acaba Cos değeri ne olabilir ???