emerson commander sk acil yardım

elektrikçicüneyt

Profesyonel Üye
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
3,699
Puanları
1,306
Yaş
48
Konum
kocaeli
arkadaşlar elimde emerson commander sk marka ve modelde bir süürücü var.bu sürücü güpür makinasının üzerinde almanyadan gelmiş.bu makinanın orjinal sürücüsü değil.orjinali arıza yapınca bunu takmışlar.
şimdi arkadaşlar benim sorunum makina tr ph arızası veriyor.makina arızaya geçince ekranda bu yazıyor.resetliyrum bir dakika veya bir kaç dakika çalışıyor yine aynı arızayı veriyor.yavaş hızda çalışma süresi daha uuzun sürüyor.driver ın içindeki 12v luk fan arızalanmış.onu çıkardım üstüne 220 v.40 w.fan taktım.soğumayı eski fandan daha iyi yapmasına rağmen yine aynı arızayı veriyor.
benim düşünceme göre içinde termostatda bir sorun va gibi geliyor.ayarlarında ısı ayarı yok.parametrelerinden aradım bulamadım.termostatın ısı ayarını değiştirebilirmiyim?
yada yukarıda yazdığım arızayı neden yapar bilen varmı?bana acil yardım lazım.
 
Kullanım kılavuzu diagnostikler sayfası umarım işine yarar.

8 Diyagnostikler
* O.Ld1 hatasý Etkin/Silme terminallerinden kaldýrýlamaz. Dur/Sil
tuþunu kullanýnýz.
** Bu hatalar oluþtuktan sonra 10 sn. süre ile kaldýrýlamaz.
Meydana gelebilecek sürücü hatalari için Commande SK Ýleri Kullaným Kýlavuzuna baþvurunuz.
Cihazýnýzý tamir etmeye kalkmayýnýz. Hatalý sürücüyü tamir için satýcýnýza geri
götürünüz.
Hata
Kodu Durum Olasý nedenler
UU DC bara gerilimi düþük Giriþ AC gerilimi düþük
Ara devreden besleniyorsa bu kaynaðýn DC gerilimi düþük
OV DC bara gerilimi yüksek Yavaþlama zamaný makinanýn eylemsizliðine göre küçük
seçilmiþ motor mekanik yük tarafýndan sürülüyor.
OI.AC** Ani AC aþýrý akým hatasý
Rampa zamaný yetersiz
Sürücü çýkýþýnda faz-faz veya faz-toprak arasý kýsa devre
Sürücünün motora göre otoayar yapmasý gerekiyor
Motor veya baðlantýlarý deðiþmiþ, sürücünün motora göre otoayar
yapmasý gerekiyor
OI.br** Frenleme direncinde ani aþýrý akým Frenleme direncinde aþýrý akým
Frenleme direnç deðeri çok küçük
O.SPd Aþýrý hýz Motor aþýrý hýzda (tipik nedeni, mekanik yükün motoru
döndürmesi)
tunE Otoayar hatasý Otoayar tamamlanmadan önce çalýþ sinyali kesiliyor
It.br Frenleme direncinde I2t hatasý Frenleme direncinde aþýrý güç
It.AC Aþýrý yük I2t hatasý
Aþýrý mekanik yük
Sürücü çýkýþýnda faz-faz veya faz-toprak arasý kýsadevre
Sürücünün motora göre tekrar otoayar yapmasý gerekiyor
O.ht1 Termal model aþýrý sýcaklýk hatasý IGBT üzerinde aþýrý sýcaklýk oluþturabilecek durum tesbiti
O.ht2 Soðutucu üzerinde aþýrý sýcaklýk Soðutucu sýcaklýðý maksimum deðerden daha fazla
th Motor termistörü hatasý Motorda aþýrý ýsýnma
O.Ld1* +24V veya dijital çýkýþ aþýrý yükü +24 V kaynak aþýrý yüklü veya kýsadevre
cL1 Analog giriþ1 akým kaybý 4 - 20 mA veya 20 - 4mA modunda giriþ akýmý 3 mA den düþük
SCL Seri haberleþme hatasý Sürücü ile ana kontrolör arasýnda seri iletiþim hatasý
EEF EEPROM hatasý Muhtemel parametre deðerlerinin kaybolmasý ( fabrika
deðerlerine ayarla( Sayfa 27, Pr 29’da bulabilirsiniz))
PH Faz yok veya fazlar dengesiz Sürücüyü besleyen giriþ fazlarýndan biri yok ( 200 / 400 V üç
fazlý üniteler için, diðerleri için geçerli deðildir).
rS Stator direnci ölçüm hatasý Motor sürücüye göre küçük
Ölçüm sýrasýnda motor kablosu baðlý deðil
C.Err SmartStick bellek hatasý Kötü baðlantý veya SmartStick belleðinde hata
C.dAt SmartStick boþ Okunan SmartStick yeni veya boþ
C.Acc SmartStick okuma/yazma hatasý Kötü baðlantý veya SmartStick arýzalý
C.rtg SmartStick-Sürücü deðerleri farklý Programlanmýþ SmartStick farklý özellikte sürücü tarafýndan
okunuyor
O.cL Akým referansý giriþi aþýrý yükü Giriþ akýmý 25 mA den büyük
HFxx trip Donaným hatasý Sürücü dahili donaným hatasý (Ayrýntýlý bilgi içinn Commander
 
başka bir sürücü ile beraber mi çalışıyor bu sk:?
Yani hat boyunca malzemeyi süren iki sürücü var ve bunlar farklı motorlara bağlı ise ikisi arasındaki frekans farkından dolayı yapabilir.Benzeri benim başıma geldiği için söylüyorum.Hattını yavaş hızda çalıştırdığın zaman yapmıyor tam yolda yapıyorsa muhtemelen iki sürücü arasındaki hız farkındandır.İki sürücünün frekanslarını ortalama olarak birbirine yaklaştırırsan sorunun çözülür kanaatindeyim.
Orhan nikli arkadaşın vermiş olduğu arıza kodalarından da "trip ph" yani faz eksikliğinden kaynaklandığı gibi görünüyor ama bence sorun dediğim gibi iki sürücü varsa aralarındaki frekans farkıdır.
 
sk'da ph hatasını faz hatası haricinde digital girişlerde oluşabilecek hatalardan dolayı verebiliyor.
 
türkce kullanma kılavuzunu nereden bulabılırım arkadaşlar
 
board üzerinden faz çıkışını takip edin ve sürücü malzemenin bacaklarında soğuk lehim varmı bi bakın derim . Eğer problem varsa lehimlerini yenileyin. Yoksa bi osiloskop bağlayıp sürücü malzemenin tetiklemesine bağlayın ve giriş frekansını ölçün. sonra çıkışındaki faza bağlayıp frekansını ölçün. sistemi çalıştırın arızaya geçer geçmez elektriği kesip aşırı ısınan malzeme varmı elinizle kontrol edin Yani arızayı sıkıştırın mümkün oldukça kendini ele verecektir.
 
arkadaşım kesinlik fazlarında birisi yok yada kısadevre olmuş sürücü giriş 3 fazını kontrol et
 
sew ın UFP11-A00 PROFIBUS DP-V1 ARKADASLAR BIRDE ANY BUS COMMUNİCATOR FOR PROFİBUS DP BUNALRI PLC DEN NASIL HABERLEŞTİRİRİM.YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM.HERKESE İYİ ÇALISMALAR.
 
arkaslar merhaba benım bı sorum olcak emerson surucu var makınanın ustunde ov hatası verıyor bazen dc bara gerılımı yuksek dıyor bu hatayı kaldırmam ıcın ne yapmam gerek
 

Forum istatistikleri

Konular
129,880
Mesajlar
930,984
Kullanıcılar
452,751
Son üye
djfkdjdjkjyj

Yeni konular

Geri
Üst