kral kobra
Profesyonel Üye
Ben TEDAŞ'a teslim edeceğim işlerin kontrollüğünü yapıyorum. Trafik birimi ayrı. Tüm işlerimde TEDAŞ uygulama usül ve esaslarını kullanıyorum. Trafik biriminin de hiç bir yerde galvaniz boruyu toprağa gömdüğünü görmedim teknik açıdan kusurlu bir işlem olduğunu üzerine basarak tekrarlıyorum. Koyduğunuz galvanizli çelik boru 10 yıl sonra kalitelisi ve kalını 20 yıl sonra dantel gibi dağılır ve kabloya zarar verir. Buna bizzat birçok kez şahit olduk.
Doğru olan koruge yada etli kangal boru veya beton büz uygulamasıdır, yol geçişlerinde kazı derinliği en az 1m olmalıdır, normal kanal yapılıyorsa üzerine beton zarf uygulanır.
Doğru olan koruge yada etli kangal boru veya beton büz uygulamasıdır, yol geçişlerinde kazı derinliği en az 1m olmalıdır, normal kanal yapılıyorsa üzerine beton zarf uygulanır.
Son düzenleme: