vw araçlarda kendi orjinal donanımına (ampuller gibi) gönderdiği elektrik akımı araç beyninden kontrollü gelir, ampulleri sürekli kontrol eder, bizim zannettiğimiz gibi ampule gelen elektrik temiz 12v değildir, 12v yanında kendi kontrolu için küçük frekanslar gönderir, parazit konusu buradan kaynaklanıyor.
kendi yaşadığım tecrübemi paylaşayım, vw arabamı aldığımda üzerinde double teyp ile geldi, geri görüş kamerası arıza yaptı, yenisini takmak için tesisatı kontrol ederken kamera beslemesine ön sigorta kutusundan 12v + - hat çekildiğini gördüm, <buna ne gerek vardı, geri vitese zaten 12v geliyor niye ampulünden + - almamışlar> diye düşündüm. Düşündüğüm gibide kamerayı sadece geri vites ampulünden gelen 12v hattına bağladım, sonrasında ekrandan geri kamera görüntüsüne baktığımda, gürüntü çok parazitli sanki kameraya düşük gerilim geliyormuş gibi ekranda git geller olmaya başladı.
sonra <demekki bir bildikleri varmış> diye düşündüm, Allah'dan diğer var olan hattı sökmemiştim. Tekrar eski hatta bağladım, kamera normal görüntüsünü vermeye başladı.
Aynı arabada bir diğer tecrübeminde aynı konu ile ilgili faydalı olacağını düşünüyorum.
Arabanın ön sinyallerine ilave olarak kayar sinyalli gündüz ledi taktım. Yine aynı mantıkla sinyalleri, sinyal hattına bağladım, gündüz ledi ucunuda kısa farların + - hattından aldım, kısa farları açtım farlar yanarken ne sinyal nede gündüz ledi çalışmadı, kısa farlardan uçları söküp aküden direk bağladım sorunsuz çalıştı.
Sizin yaşadığınız sorunun çözümü bence var olan röleli sistem ile devam etmeniz, VW ler bu konuda biraz hassas.