klima nasıl temizlenir

teşekkür ederim sn. KocaeliKlimaci.

Rica ederim Sayın Wolf eğer yardımcı olabildiysem...
 
Biz normalde ağır bakım yapıyoruz atölye ortamında tüm parçalarına ayırıp temizliyoruz yeni gibi oluyor...

basınçlı su motoruyla yerinden sökmeden yıkamıyorsunuz sanırım yoksa fan motoruna - karta su kaçabilir.

kardes senın agır bakım dedıgın olayın ucretı farklı oldugu ıcın yaptıran pek nadır karta fana su kacabılır dıyorsun hıc boyle bırseyle karsılasmadık tabıkı suyu nereye sıkmayı bıldıgımız ıcın

- - - Updated - - -

Biz normalde ağır bakım yapıyoruz atölye ortamında tüm parçalarına ayırıp temizliyoruz yeni gibi oluyor...

basınçlı su motoruyla yerinden sökmeden yıkamıyorsunuz sanırım yoksa fan motoruna - karta su kaçabilir.

kardes senın agır bakım dedıgın olayın ucretı farklı oldugu ıcın yaptıran pek nadır karta fana su kacabılır dıyorsun hıc boyle bırseyle karsılasmadık tabıkı suyu nereye sıkmayı bıldıgımız ıcın
 
Biz normalde ağır bakım yapıyoruz atölye ortamında tüm parçalarına ayırıp temizliyoruz yeni gibi oluyor...

basınçlı su motoruyla yerinden sökmeden yıkamıyorsunuz sanırım yoksa fan motoruna - karta su kaçabilir.

kardes senın agır bakım dedıgın olayın ucretı farklı oldugu ıcın yaptıran pek nadır karta fana su kacabılır dıyorsun hıc boyle bırseyle karsılasmadık tabıkı suyu nereye sıkmayı bıldıgımız ıcın

- - - Updated - - -

Biz normalde ağır bakım yapıyoruz atölye ortamında tüm parçalarına ayırıp temizliyoruz yeni gibi oluyor...

basınçlı su motoruyla yerinden sökmeden yıkamıyorsunuz sanırım yoksa fan motoruna - karta su kaçabilir.

kardes senın agır bakım dedıgın olayın ucretı farklı oldugu ıcın yaptıran pek nadır karta fana su kacabılır dıyorsun hıc boyle bırseyle karsılasmadık tabıkı suyu nereye sıkmayı bıldıgımız ıcın

Adı üstünde ağır bakım. fıs fıs bakım da yapıyoruz ama mutlaka kartın üstünü poşetle vs. kapatıyoruz...
 
kardes sen benım anlatmak ıstedıgımı anlamadın yada ben anlatamadım ben senın agır bakım dedıgın olaya bırsey demıyorum.yaptıgın fıs fıs olayına karsıyım oyle bı temızlenme seklı yok onu soyluyorum ya ustunde yıkarsın yada senın tarzın agır bakım yaparsın fıs fıs la bır yere varamazsın.tartısmanın bı anlamıda yok.
 
kardes sen benım anlatmak ıstedıgımı anlamadın yada ben anlatamadım ben senın agır bakım dedıgın olaya bırsey demıyorum.yaptıgın fıs fıs olayına karsıyım oyle bı temızlenme seklı yok onu soyluyorum ya ustunde yıkarsın yada senın tarzın agır bakım yaparsın fıs fıs la bır yere varamazsın.tartısmanın bı anlamıda yok.
Yanlış anmayın ama bizim buralarda da birkaç ustaya sordum...fıs fıs seklinde yapıyorlarmış..:)
 
kardes sen benım anlatmak ıstedıgımı anlamadın yada ben anlatamadım ben senın agır bakım dedıgın olaya bırsey demıyorum.yaptıgın fıs fıs olayına karsıyım oyle bı temızlenme seklı yok onu soyluyorum ya ustunde yıkarsın yada senın tarzın agır bakım yaparsın fıs fıs la bır yere varamazsın.tartısmanın bı anlamıda yok.
Biz müşterinin isteğine göre yapıyoruz. ağır bakım olmazsa orta halli bakım olur klima yerinden sökülür sonra panelleri sökülür kondanser vs. yıkanır tekrar toplanır.

Tartışma ortamı yok...
 
yanlıs anlamada senın oradakı ustalar usta degıl demekkı..sızın oradakı klima ortamıyla buradakı klıma ortamı cok farklı oldugu ıcın fıs fıs bızım gozumuzde bakım degıl..
 
yanlıs anlamada senın oradakı ustalar usta degıl demekkı..sızın oradakı klima ortamıyla buradakı klıma ortamı cok farklı oldugu ıcın fıs fıs bızım gozumuzde bakım degıl..

ne yapabiliriz tabii ki fısfıs ta bizim çalışma şeklimiz değil ama seneye tam yaptırırız diyorlar şimdilik idare etsin diyorlar böyle böyle dil döküyoruz ama işe yaramıyor. yoksa biz sadece orta halli ve ağır bakım yapıyoruz...
 
yanlıs anlamada senın oradakı ustalar usta degıl demekkı..sızın oradakı klima ortamıyla buradakı klıma ortamı cok farklı oldugu ıcın fıs fıs bızım gozumuzde bakım degıl..
Müşterinin tutumu çok önemli sayın kocaeli klımacı arkadaşımızın dediği gibi...Bir elektrikçi olarak işin iyisini çok iyi biliriz ama çogu yanlış durumları gördüğümüzde müşteri yanaşmadıgı için maalesef çok yardımcı olamıyoruz...
 
Son düzenleme:
Müşterinin tutumu çok önemli sayın kocaeli klımacı arkadaşımızın dediği gibi...Bir elektrikçi olarak işin iyisini çok iyi biliriz ama çogu yanlış durumları gördüğümüzde müşteri yanaşmadıgı için maalesef çok yardımcı olamıyoruz...
Merhabalar Sayın DGN FRT ;

Belirttiğiniz gibi durum ne yazıkki aynen böyle...
 

Forum istatistikleri

Konular
130,179
Mesajlar
934,027
Kullanıcılar
453,313
Son üye
MUZAFFER İZOL

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst