Kompanzasyon Kaynaklı sorun

low harmonic tabir ettiğimiz düşük harmonikli (lcl filtreli ve doğrultucu katında igbt kullanılan) yeni nesil sürücü kullanılmalı ya da mevcut sürücüde giriş şok bobini kullanmanızı tavsiye ederim.
 
Ali Bey'in açıklaması mantık çerçevesinde. Sisteminizdeki harmonikler bu olaya sebebiyet vermiş olabilir. özel firmaları çağırarak, analizörle ölçüm yaptırmanızda fayda var. Siz komp. sisteminden önce yaparak, geçici bir çözüm getirmişsiniz. Ayrıca sürücünüze ait çıkış şok bobini de kullanmanız yararınıza olacaktır. Kolay gelsin.

Sanırım probleminiz harmoniklerle ilgili.
Şöyleki; motor çalışırken devreye giren kondansatörlerle birlikte sisteminiz eşdeğer devresi rezonans devresine yaklaşıyor. Fakat şu anda olduğu gibi motorunuzun yükü röleye gösterilmeyip kompanze edilmediğinde, yani daha az kapasitör kullanıldığında sisteminizin rezonans frekansı kayıyor ve rezonans noktasından uzaklaşıyorsunuz. Bu durumda sağlıklı bir sistem için harmonik filtreden başka seçeneğiniz yokmuş gibi görünüyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,876
Mesajlar
930,955
Kullanıcılar
452,744
Son üye
ProCan

Yeni konular

Geri
Üst