Miele çamaşır makinesi almak için çok para vermek mantıklı mı?

Kazuya5587

Üye
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
110
Puanları
1
Yaş
46
Eminim birileri bu konuda başkalarının fikirlerini merak ediyordur. Bir kaç miele modelini inceledim. Bir tanesini de söktüm.
Çektiğim videoda tarafsız olmaya çalıştım.
Her çamaşır makinesi markası bana göre aynı. Şahsi fikrim çok para vermeyi sevmiyorum.
 
Eminim birileri bu konuda başkalarının fikirlerini merak ediyordur. Bir kaç miele modelini inceledim. Bir tanesini de söktüm.
Çektiğim videoda tarafsız olmaya çalıştım.
Her çamaşır makinesi markası bana göre aynı. Şahsi fikrim çok para vermeyi sevmiyorum.

Hangi makina olsa bozulacak eskitme polikası + parça bulunamaması + makinanızı yenileyelim .
Fiyat performans ürün tercih olacaktır .
Miele ile benim işim olmaz .
 
beyaz eşya ve elektronik eşya biraz şans işidir. tabii 25 30 yıl öncekiler evladiyelikti her ne kadar akıllı olmasalar da. akıllandıkça bozulma katsayıları da arttı. arçelik çamaşır makinem 3. taşınmamda kireçli su yüzünden rahmetli oldu. yeni evimize aldığım liebherr buzdolabımla olan aşkım 10 yıl sürdü. yine eski emektar arçelik buzdolabınla sevişiyorum. televizyonlarla aram hiç iyi olmadı ama bu samsung amca 10 yıldır bana arkadaşlık ediyor. yani şans en büyük faktör.
 
Bu markayı aldığınız zaman ''yetkili servisine'' mahkum oluyorsunuz. Kanalına abone oldum.
Teşekkür ederim. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bu işlerin içinde birisiyim ve esnaf yanında çalışıyorum. 4-5 yılı geçti. Ben zevkine çalışıyorum ve kesinlikle bir ücret almıyorum. Keyfi mesai. Hatta 1 aydır 3-4 defa gittim. Videolarla ilgilendim.
Şuna geleceğim servisler tırt ve merhaba parası 650tl (en az). Genelde 1 usta oluyor işi bilen. Şahsi fikrim miele kaliteli bir marka ancak Türkiye'de servislerin durumu da ortada. İddia ediyorum bu makineyi sökerken kırmayacak servis yok. 200.000tl para vermişsiniz ve 8 yıl sonra rulman arızalanmış. Bu 10 alıcı içinden 6-7 kişinin başına gelir. Başkalarının işine karışmıyorum. Bu işi de ben biliyorum. En az 6-7 kişi rulman arızasını 8 yıl içerisinde yaşayacak (şans ve kötü kullanım).
Kahretsin tam da garanti bittiğinde.
Bazıları yazıyor ya 15 yıldır kullanıyorum. Doğrudur. Ancak ben 5-8 yıl içinde makineyi çöpe atan da gördüm.
Neyse rulman arızalandı. Servis bunu sökmez. Hadi söktü diyelim en az sökme takma işlemine 7-8 bin tl ister tabii zorlarsanız. Zorlamazsanız astronomik rakamlara kazan değişimini teklif ederler/ ediyorlar.
Hadi söktü ve taktı diyelim. İllaki bir yerinde bir kusura yol açacak. Aksi bir durumun olması için o servisin en az ayda 2 defa bu işi yapıyor olması lazım. Yani eli sıcak olacak.
Böyle bir şey ise mümkün değil. Cep telefonu olsa söktüğü parçaları önünde, alan dar... Ama çamaşır makinesi ve özellikle miele gibi çok parçalı bir makine olunca durum çok zorlaşıyor.
Ben bu cihazı söktüm ve bir video çektim. Hayatımda ilk defa ekran kartı kasasında kullanılan metal kelepçeleri gördüm, piyasada bulunacak bir kelepçe değil ve özellikle gizlenmiş. O kadar gereksiz ki, sökerken kırılsın ve yenisi alınsın diye yapılmış. Aynı şekilde deterjan kutusunun arkasında gider pompa kapağı açma aparatı var. Bu da hayran bırakmak için.
Zekice.
 
Teşekkür ederim. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bu işlerin içinde birisiyim ve esnaf yanında çalışıyorum. 4-5 yılı geçti. Ben zevkine çalışıyorum ve kesinlikle bir ücret almıyorum. Keyfi mesai. Hatta 1 aydır 3-4 defa gittim. Videolarla ilgilendim.
Şuna geleceğim servisler tırt ve merhaba parası 650tl (en az). Genelde 1 usta oluyor işi bilen. Şahsi fikrim miele kaliteli bir marka ancak Türkiye'de servislerin durumu da ortada. İddia ediyorum bu makineyi sökerken kırmayacak servis yok. 200.000tl para vermişsiniz ve 8 yıl sonra rulman arızalanmış. Bu 10 alıcı içinden 6-7 kişinin başına gelir. Başkalarının işine karışmıyorum. Bu işi de ben biliyorum. En az 6-7 kişi rulman arızasını 8 yıl içerisinde yaşayacak (şans ve kötü kullanım).
Kahretsin tam da garanti bittiğinde.
Bazıları yazıyor ya 15 yıldır kullanıyorum. Doğrudur. Ancak ben 5-8 yıl içinde makineyi çöpe atan da gördüm.
Neyse rulman arızalandı. Servis bunu sökmez. Hadi söktü diyelim en az sökme takma işlemine 7-8 bin tl ister tabii zorlarsanız. Zorlamazsanız astronomik rakamlara kazan değişimini teklif ederler/ ediyorlar.
Hadi söktü ve taktı diyelim. İllaki bir yerinde bir kusura yol açacak. Aksi bir durumun olması için o servisin en az ayda 2 defa bu işi yapıyor olması lazım. Yani eli sıcak olacak.
Böyle bir şey ise mümkün değil. Cep telefonu olsa söktüğü parçaları önünde, alan dar... Ama çamaşır makinesi ve özellikle miele gibi çok parçalı bir makine olunca durum çok zorlaşıyor.
Ben bu cihazı söktüm ve bir video çektim. Hayatımda ilk defa ekran kartı kasasında kullanılan metal kelepçeleri gördüm, piyasada bulunacak bir kelepçe değil ve özellikle gizlenmiş. O kadar gereksiz ki, sökerken kırılsın ve yenisi alınsın diye yapılmış. Aynı şekilde deterjan kutusunun arkasında gider pompa kapağı açma aparatı var. Bu da hayran bırakmak için.
Zekice.
güzel insan, bu üretici firmalar eskiden sağlam makina yapıyorlardı. servis para kazanamıyor, yedek parça sadece kritik olanlar değişiyor ve para kazanamıyorlardı. şimdi tam tüketim toplumuna yönelik. üretim malı ucuz gibi görünse de, yedek parça (sadece değişim tamir filan yok) ve servis üzerinden para kazanıyorlar. evet bundan sonrası ne derseniz. benim ürettiğim malı sadece ben Bakım ve onarımı yaparım, başkası yetkisiz kişiler sökemez. sökmesin ve yapmasın mantığı. ben malımın arkasında dururum ama sadece ben yaparım, parayı da ben kazanırım mantığıdır.
bakın size bir marka söyleyeceğim, eğer denizci veya ges sistemini bilmiyorsanız adını duymamışsındır.
victron inverter ve şarj sistemleri üretir ve dünya markasıdır. eskiden bu cihazları tamir edebiliyorduk. en küçük parçasına kadar sökebiliyordum. sonraları işin içine işlemci ve yazılım koydular. belli bir süre çalıştı mı güm servis hizmeti istiyordu. ve servise verdin mi bir makine parası istiyorlardı. zaten yazılımını sıfırladın mı cihaz normale dönüyordu. tam yazılımını kırmak üzereydim ki; firma servis hizmetini kaldırdı. garanti süresi içinde arıza yapan cihazı hemen yenisiyle değiştiriyor ve hiç bir şekilde tamir / yazılım/ parça değişimi yapmıyor. güç mosfetlerini bile kendine özel ürettiriyor. hani arıza yapar da birisi değiştirmeye kalkarsa bulamıyor, eş değer bir şey taktığında frekans değişimi makineyi kilitliyor. hadi git al ve kullan.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,010
Mesajlar
922,482
Kullanıcılar
451,231
Son üye
Berkay010203

Yeni konular

Geri
Üst