Motor klemensini açın ve bağlantıları sökün (İşleme başlamadan önce klemens kutusunun bir fotoğrafını çekin.)
Motor içinden çıkan üç üçtan birisi ortak uçtur, diğerleri ise ana sargı ve yardımcı sargının uçlarıdır.
Önce bu üç uç ile gövde arasında (ölçü aletinin buzzer konumunda) teker teker kaçak varmı diye bakın.
Sonra üç ucu, ikişer ikişer kendi aralarında (Ölçü aletinin direnç konumuyla) direnç ölçümü yapın. Üç farklı değer okuyacaksınız, küçük, orta ve büyük olmak üzere. En yüksek değeri bulduğunuz iki uçtan birisi ana sargı ucu, diğeri ise yardımcı sargı ucudur. Boşta kalan diğer uç ortak uçtur.
Şimdi probun bir ucunu bu ortak uca dokundurup, diğer iki uçla ortak uç arasındaki direnç değerlerine bakın. Küçük dirençli uç ana sargı ucu, büyük dirençli uç ise yardımcı sargı ucudur.
Herhangi bir terslik yok ise başlangıçtaki gibi bağlantıları yapın. Kondansatör arızalı olabilir.
Şimdiden kolay gelsin.