Abi motor korumalar ayrıabi motorlar AC motormu??AC motor ise ve aynı yoldan termik ve faz korumada beraber olabilir , öyle olduğu için kalkışta tek motor yükünü kaldırırken diğer motorun yükünü kaldırmayıp motor koruma veya faz koruma rölesi atar.
ikisine ayrı termik , kontakt ve faz koruma hattı çekilirse sorun çözülebilir .
ben otomatik kumanda panosu zanediyorum , sanırım bu programlamayla alakalı benim konu dışıAbi motor korumalar ayrı
Sürücüde sıkıntı var gibi
2 motor gücü, sürücünü gücünden fazla ise, termik vs koymak nasıl bir çözüm getirebilir..??abi motorlar AC motormu??AC motor ise ve aynı yoldan termik ve faz korumada beraber olabilir , öyle olduğu için kalkışta tek motor yükünü kaldırırken diğer motorun yükünü kaldırmayıp motor koruma veya faz koruma rölesi atar.
ikisine ayrı termik , kontakt ve faz koruma hattı çekilirse sorun çözülebilir .
iki motorun mili akuple mi?Abi motor korumalar ayrı
Sürücüde sıkıntı var gibi
Bağımsıziki motorun mili akuple mi?
Motor beslemesini pano klemensinden deneme amaçlı yeniden çektim değişen bir şey yok, motor koruma ve kontaktörü devre dışı bırakıp direk sürücü çıkışından besledim sonuç yine aynıyazdıklarınızdan sürücü çıkışında motorlara ait iki motor koruma şalteri olduğunu anlıyorum. muhtemelen MKŞ atan motor veya devresinde sıkıntı var. birinci motorun MKŞ çıkış kablolarını ikinci motorun MKŞ çıkışına, ikinci motorun MKŞ çıkış kablolarını da birinci motorun MKŞ çıkışına bağlayıp bi deneme yapın
Bu yaptıklarınızın motor da bir arız varsa veya motor güçleri yüksek se hiç bir anlamı yok boşuna uğraşmışsınız!Motor beslemesini pano klemensinden deneme amaçlı yeniden çektim değişen bir şey yok, motor koruma ve kontaktörü devre dışı bırakıp direk sürücü çıkışından besledim sonuç yine aynı