Motor baglantısı nasıl olmalı ?

bu pompanın garantisi yok mu? pcb'si çok kaliteli görünüyor muhtemelen tamir edilmicek şekilde tasarlanmış yanık diyorsun da neresi yanık? kartı tamirciye gösterdin mi? kofti marka da değil o yetkili servisine göster...
 
Benim amacım kart olayını esgeçip direk sabit devirde çalıştırmak.Kartsız çalıştırmak
 
çok antik kuntik motor o bobin çıkışlaını gösteren foto koy belki Sigorta direnç atık 0ohm direnç olmalı o kart olmadan çalışmayabilir motor sürücü kart o ...
 
Daha detaylı foto atıcam.
 
a3c786086e46d735fa35ca8ab566c6af.jpg


Bugün söktüm içerden üçgen bağlı yani anlıyacağınız motorumuz 380 fakat frekanslı 220 V~ çalışması için içerden üçgen bağlantı yapılmış şimdi burda üçgen kısmını bozmadan araya kondansatör atıp çalıştırıcam kaç mf daimi kondansatör bağlamam gerek iki adet ptc ucu'da var
 
Bence uğraşma. O motor ıslak rotorlu motor se sanırım contalarından su kaçırmış. Sargı su altında kalmış. Görünüşe göre yarısına kadar su almış.

O motor sargılarından hayır gelmez. Bence motorunuzun çalışmma nedeni sargı sorunu yüzünden çalışmıyor.
 
Bu motor suya maruz kalmış doğru, fakat elimde sargıları sağlam kartı yanık birtane daha var su giren pompanın kartıda suya maruz kalmış.
 
Bu motor 220 volt trifaze motor. Şebeke girişi 220 volt inverter bunu 380 e çevirmiyor.

Forumun Elektrik motorları ile ilgili bölümü var. Orada trifaze motoru monofaze olarak çalıştırmanın yöntemi anlatıldı. O konulara bakmanızı öneririm.
 
su teması oldu mu işi bitti...
yeni al adamların yaptığı da bu yeni satmak için böyle yapmak...
 
Ben 380 ile besleniyor demedim girişimiz 220 çıkışta 220, fakat motorun sarım şekli ve içerdeki bağlantı şekli 380 UVW-XYZ uçları içerden üçgen bağlantı yapılmış diyorum hatta 24 oyuk 12 bobin bağlantısı'da çıkıştan çıkışa, girişten girişe bağlı.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,848
Mesajlar
930,738
Kullanıcılar
452,704
Son üye
kalpsiz42

Yeni konular

Geri
Üst