Motor ilk kalkış anında yarım saniye geri dönüp sonra ileri dönmeye başlıyor?

İnvertör ne marka? İnvertöre analog referans veriyorsanız şasi problemi olabilir.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
bencede eyer potansiyemetre ile calısıyorsa sorun olabilir benimde karsıma cok cıktı hafif titreme yaptıktan sonra kalkıs yapıyordu tegistirdigimde sorun kalktı bi dene istersen...
 
inverter çıkışını çalışırken ölç çıkış voltajı aynımı kontrol et büyük ihtimalle faz eksikliğinden
 
inverter yaskawa marka kontrol plc ile sağlanıyor voltajlarda bir problem yok zaten sadece kalkış anında yarım saniyelik oluyor.
 
inverterin plc tarafindan kumanda sekli nedir acaba ayrintili bilgi veririniz eger pals yada pwm ile suruluyorsa giris filtresini ayarlamalisiniz
 
Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler ama ben makinanın orjinalinin böyle olduğunu düşünüyorum makina operatörü böyle bi durum yoktu diyor ama farkında değil sanırım diğer makinalardada ilk kalkış anında öyle bir durum var.
 
arkadaşım bende şunu söyliyim sana o inverter den oluyor makina ne ile duruyor fren direnci vs... ilk kalkışta bir anlık boşluğa düşüyor acc ve dcc ayarlarını bir kontrol et olmazsa inverteri bir elden geçir derim ben aynı sorun benimde başıma çok defa geldi örme makinalarında makina üstü boş olduğu için motorda boşta olunca bu geri kaçırma daha belirgin oluyor ama kumaşı indirince az çok ortadan kaçıyor ben burada marka ismi kullanmak istemiyorum ama bir markanın invereterlerinde bu sorunu çok yaşadım ben ve sonra hepsini değiştik olay sona erdei....
 
Hocam makina şardon makinası.Elimizde 1997, 2000, 2004 model şardonlar var.Bu makinaların hepsinde bu durum söz konusu.
 
bencede sayın ali4592518 dediği gibi fazlardan birisi kısa bir süre gelmezse yada motor sargılarından birinin endüktansı diğer sargılara göre farklıysa ki bu durum sargının zarar gördüğünü gösterir bence uçlarıçıkartıp bobin uçlarının direncini ölçünüz daha sonra fazlarda sıkıntı olup olmadığını öğrenmelisiniz bunuda 3 faz takip rölesi yada hızlı röleler ile denemenizi öneririm.bir alternatifte sürücüde kondansatörde depolanan enerjinin bir etkisi olabilir diye düşünüyorum ve frenleme direncinin etkisi olabilir ki buda hata olarak yansımalı aklıma gelen bunlar..
 
Son düzenleme:

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,704
Mesajlar
929,105
Kullanıcılar
452,408
Son üye
octaiceri

Yeni konular

Geri
Üst