onurtascene
Üye
- Katılım
- 17 Kas 2006
- Mesajlar
- 63
- Puanları
- 1
- Yaş
- 39
1-bir enerji recorderi ile bir kaç günlük voltaj ve harmonik kaydı al enerji analizörü olabilir
2-tüm bağlantıları gözden geçir ve driver motor arasındaki kablonun ekranı kabo olmasına dikkat et,ekranı sadece sürücü tarfında toprakla
3-votajın 400V +/-%10 değerleri arasında olmasına dikkat et
4-motoru bir meger ile kontrol et 1kv'ta 1mehaohmun üzerinde bir yalıtım direnci oduğunu gör
5-driver girişine şok absorbe edici şok bobini takmanı öneririm.
6-tesis topraklamasının IT yada Nt olmasına dikkat et eğer nt ise sürücüdeki emc yi devre dışı nırak
şimdilik aklıma gelen bunlar.
İyi çalışmalar.
2-tüm bağlantıları gözden geçir ve driver motor arasındaki kablonun ekranı kabo olmasına dikkat et,ekranı sadece sürücü tarfında toprakla
3-votajın 400V +/-%10 değerleri arasında olmasına dikkat et
4-motoru bir meger ile kontrol et 1kv'ta 1mehaohmun üzerinde bir yalıtım direnci oduğunu gör
5-driver girişine şok absorbe edici şok bobini takmanı öneririm.
6-tesis topraklamasının IT yada Nt olmasına dikkat et eğer nt ise sürücüdeki emc yi devre dışı nırak
şimdilik aklıma gelen bunlar.
İyi çalışmalar.