vinç motoru freni

Fren kaçırıyorsa biraz sık yayları balatayı ve diski kontrol et
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
motor fren diyotları en ufak zorlanmada yanmaya başladı.bunu nasıl engelleyebiliriz. fren diyotlarının yanmaması için herhangi kondansatör-direnç uygulaması yapılabilir mi?teşekkürler
 
Sorunun cevabı kendi içinde saklı.Fren diyodu yanıyorsa fren kısmında problem olabilir.Balatan bitmiş fren çekmekte zorlanıp aşırı akım çekip diyotlarını yakıyor olabilir.Ölçüm yapıp ölçüm değerlerini paylaşırsan sorun kendiliğinden çözülür.
Fren besleme trafonun boştaki voltakı ne kadar:?
Fren besleme trafonun fren çektiği andaki voltajı ne kadar:?
Fren besleme trafonun fren çektiği andaki akımı ne kadar:?
Bu doneleri verirsen freninin diyodunun yanma sebebinide bulmuş olursun
 
slmlar benim sorunum fren bobinin kaç ohm olmalıdır...
 
arkadaşlar merhaba 220/90 vdc olan bir frenin diyotunun bağlantı uçlarını nasıl yapmalıyım. ilk kez bağlıyorum ve bilmiyorum 220 v uyguluyorum ve 90 v dc çıkış alıyorum bu diyot üç uçlu 220 v giriş ve sadece bir çıkış 90 v + var bunu nasıl uygulamalıyım lütfen yardım edin çizimle anlatabilirseniz çok sevinirim.
 
Arkadaşlar fren diyodunu (220-90V) Ankarada bulabileceğim yer yazabilirmisiniz. Teşekkürler
 
Fren bobininiz 90 V değil 110 V olması lazım eminmisiniz:?Yükte iken yani fren enerjili iken ölçüm yapmışsanız bu sizi yanıltmasın.Kullancağınız diyot genelde KBPC 3510 olup bunu yarım dalga olarak kullanısanız 220 v verip 110 v çıkış elde edersiniz.
Yani köprü diyotu yarım dalga olarak kullanmak:
Köprü diotun a.c ve a.c uçlarına 220 v besleme verilir.Sadece + veya - ucu alınıp frene bağlanır.Nötr ucu alınıp da frene bağlanırsa frene 110 v voltaj vermiş olursunuz.Bu doğrultuda bakarsanız daha doğru olacaktır sanırım.
 
bazen, kolaylık olsun dıye, fren dıyotunun baglantısını motor fazından, vede yıldız köprüsünden almaktadır. Sraglarda bir dengesızlık oldugunda, yıldız köprüsündede gerilim olusacak ve dıyoda aşırı gerılım gıdecekdır. Bence, malıyete bakmadan, panodan ayrı bır kablo ıle, fren dıyoduna gerılım vermekdir.
 
fren diyotu 220 v 10 a köprü diyot al ac uçlarından giriş yap dc çıkışı + ve - uçları bağla
daha geniş bilgi forum da ara Vinç bilgileri ekektrik ara
 
arkadaşlar merhaba 220/90 vdc olan bir frenin diyotunun bağlantı uçlarını nasıl yapmalıyım. ilk kez bağlıyorum ve bilmiyorum 220 v uyguluyorum ve 90 v dc çıkış alıyorum bu diyot üç uçlu 220 v giriş ve sadece bir çıkış 90 v + var bunu nasıl uygulamalıyım lütfen yardım edin çizimle anlatabilirseniz çok sevinirim.

bu diyot a üç bacaklı köprü diyot denir kenar uclardan faz ve netür 220 volr AC giriş yap orta bacak + uc cıkış dır fren bobin ucları biri + ya diğer ucu netür e bağla cıkış 90 volt DC olur daha doğrusu yarım dalga nabazanlı doğru
 

Forum istatistikleri

Konular
128,871
Mesajlar
921,174
Kullanıcılar
450,992
Son üye
Muhsink69

Yeni konular

Geri
Üst