mesuthaksoy
Üye
- Katılım
- 15 Ocak 2008
- Mesajlar
- 15
- Puanları
- 1
- Yaş
- 40
Arkadaşlar herkese merhaba
Bugün evde bir anda ışıkların şiddeti azaldı ve bir yanık kokusu geldi.
Hemen sigortaları kapattım.
Sonra bekledim ve sigortalari açtım
Yatak odasındaki klimadan geliyordu koku.
Neyse servis çağırdım
Daha 5 ay önce alınan Daikin klimanin kartı yanmış
Daha 1 sene önce alınan warmhouse kombinin kartı yanmış
Yine bir sene önce alınan warmhouse kablosuz oda termostatının kartı yanmış
Electrolux buzdolabının kartı yanmış
Electrolux şarjlı süpürge şarj etmiyor büyük ihtimal o da yanmış.
Eve gelen Daikin ve warmhouse servisleri yüksek voltaj sebebi ile diye servis raporu tuttular, büyük ihtimalle electrolux servisi de öyle yapacak.
Kaldığım apartmanda başka kimsede bir şikayet yok? Ama apartmanın da %90 ı yazlıkçılar, kışın pek kimse kalmıyor o yüzden sadece benim evde sorun var diye kesin konuşamıyorum.
Benim öğrenmek istediğim bu kart yanmaları evin içindeki tesisatta olan bir sorun yüzünden de olabilir mi yoksa kesinlikle uedaş dan gelen elektriğin voltajının yüksek olmasından mı kaynaklanır.?
Uedaş a başvuracağım eğer reddederlerse tüketici hakem heyeti mahkeme vs haksız işlem boşuna uğraşmak istemiyorum, ayrıca kul hakkına girmek de istemiyorum.
Elektrikçi çağırdım eve, ölçtü biçti bir sorun yok tesisatta dedi, tesisattan da olmaz zaten bunlar dedi.
2 yetkili servis de aynı konuştu.
Mesela televizyon akım korumalı prize bağlı onda hicbir sorun yok.
Ama alt kattaki derin dondurucu normal prize bağlı onda da sorun yok?
Alt kattaki kombi ve termostat gitmiş ama derin dondurucu sağlam.
Lütfen bu konu hakkında yorumlarınızı esirgemeyin, ona göre ben de yapacaklarima karar vereceğim.
Şimdiden çok teşekkürler
Mesut
Bugün evde bir anda ışıkların şiddeti azaldı ve bir yanık kokusu geldi.
Hemen sigortaları kapattım.
Sonra bekledim ve sigortalari açtım
Yatak odasındaki klimadan geliyordu koku.
Neyse servis çağırdım
Daha 5 ay önce alınan Daikin klimanin kartı yanmış
Daha 1 sene önce alınan warmhouse kombinin kartı yanmış
Yine bir sene önce alınan warmhouse kablosuz oda termostatının kartı yanmış
Electrolux buzdolabının kartı yanmış
Electrolux şarjlı süpürge şarj etmiyor büyük ihtimal o da yanmış.
Eve gelen Daikin ve warmhouse servisleri yüksek voltaj sebebi ile diye servis raporu tuttular, büyük ihtimalle electrolux servisi de öyle yapacak.
Kaldığım apartmanda başka kimsede bir şikayet yok? Ama apartmanın da %90 ı yazlıkçılar, kışın pek kimse kalmıyor o yüzden sadece benim evde sorun var diye kesin konuşamıyorum.
Benim öğrenmek istediğim bu kart yanmaları evin içindeki tesisatta olan bir sorun yüzünden de olabilir mi yoksa kesinlikle uedaş dan gelen elektriğin voltajının yüksek olmasından mı kaynaklanır.?
Uedaş a başvuracağım eğer reddederlerse tüketici hakem heyeti mahkeme vs haksız işlem boşuna uğraşmak istemiyorum, ayrıca kul hakkına girmek de istemiyorum.
Elektrikçi çağırdım eve, ölçtü biçti bir sorun yok tesisatta dedi, tesisattan da olmaz zaten bunlar dedi.
2 yetkili servis de aynı konuştu.
Mesela televizyon akım korumalı prize bağlı onda hicbir sorun yok.
Ama alt kattaki derin dondurucu normal prize bağlı onda da sorun yok?
Alt kattaki kombi ve termostat gitmiş ama derin dondurucu sağlam.
Lütfen bu konu hakkında yorumlarınızı esirgemeyin, ona göre ben de yapacaklarima karar vereceğim.
Şimdiden çok teşekkürler
Mesut
Son düzenleme: