Yıldız Üçgen Yol Verme Sırasında Kontaktör Bobinlerinin Kavrulması

motor, kontaklar kavrulacak kadar aşırı akım çekiyorsa yönetici uyuyor mu?

izocaaaam!
 
Bir ilave daha yapayım . Zamanında çeşitli harap olmuş kontakları çok tamir ettirdik bu işle meşgul olan firmalara . Yüzümüzün güldüğünü hiç söyleyemem . Özellikle DC kontaktör kontaklarında ( mühür kontak ) yurtdışından gelen malzemeler ile dayanım açısından alakasız derecede kötü tamirler yapıldı . En son yav neyse şu yurtdışından gelen zıkkımın parası verelim de onu alalım dediğimiz de olmuştu . Sürekli ısınıp soğuma sonucu kontaktör plastik mesnetleri de bir süre sonra gevreyip dağılıyordu . Bunları da istedim yurtdışından . Ama amcamlar dediler kontaktörü komple alman lazım . Onları vermeyiz . Siz mi vermiyorsunuz dedim . Oturup bilgisayarda resmini çizip 3D yazıcıda imal ettirdim . Taş gibi oldu .
 
kavruk bobin enerjimi tuketmeseydi saateki yol verme sayısından yük tipine kadar bi çok soru sorardım.
 
Bu gibi yüksek akımların anahtarlanmasi için, vakum kontaktör idealdir . Ama fiyatları çok yüksek olduğu için, klasik kontaktör ve yıldız üçgen yol verme işlemi gittiği yere kadar artık
H köprüsü sistemi ile yolverilen DC motorlar için vakum kontaktör ben hiç görmedim. ASM lerde vakum kontaktör bizde kullanıyoruz. Çok memnunuz gerçekten.
 

Forum istatistikleri

Konular
130,111
Mesajlar
933,219
Kullanıcılar
453,173
Son üye
Bgrrdmm

Yeni konular

Geri
Üst