yol aydınlatması

Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler
Size bir iki sorum daha olcaktı
1-Aydınlatma yapılcak noktaya ENh döşeyeceğiz başka ihityaçlarda var takribi400 kva trafo koyacağız
hat swallow olacak T,D,Z,N tipi direklerden sonra müşterek direği dönüp sonra tekrar önceki direk tiplerine dönebilirmiyiz.
2-500 mt açıklık olan bir vadiden atlayacağız iki durdurucu tip ile bu açıklığı geçmek mümkünmü?

2 sorunuzun cevabıda mümkündür. Bunların hepsi arazi yapısına göre direk kuvvet hesabıyla belirlenmelidir.
 
ilginiz için teşekkürler
Peki köprü ve viyadük aydınlatmaları için aydınlatma direği temel derinliği sıkıntı oluşturursa (AD1 12/2 direk için galiba 85 cm derinlik isteniyor) ne yapılabilir
Direk boyu azaltılıp temel derinliği mi düşürülmeli yoksa farklı uygulamalar var mı?
çünkü özellikle viyadüklerde titreşim sıkıntı teşkil eder mi?
 
ilginiz için teşekkürler
Peki köprü ve viyadük aydınlatmaları için aydınlatma direği temel derinliği sıkıntı oluşturursa (AD1 12/2 direk için galiba 85 cm derinlik isteniyor) ne yapılabilir
Direk boyu azaltılıp temel derinliği mi düşürülmeli yoksa farklı uygulamalar var mı?
çünkü özellikle viyadüklerde titreşim sıkıntı teşkil eder mi?

Ekteki dökümanda galvaniz poligon aydınlatma direklerinin çizimleri ve en son sayfada temel ölçüleri bulunmakta. Köprülü üst geçişlerde viyadüklerde ankraj mevcut temel donatıyla birleştirilip mukavemeti arttırılabiliniyor komple kütle beton olduğu için zaten sorun teşkil etmiyor.
 

Ekli dosyalar

  • galvanizdirek.rar
    3.6 MB · Görüntüleme: 15
ad1 12/2 tedas kitabında ağırlık 209 kg deniyor (5.5.3.2 pozunda)
ama ekte gönderdiğiniz konsol dahil ağırlık ad1 12/2 için 185 geçiyor
 
Tarihi tam net hatırlamıyorum ama 2007 olması lazım. 2007'den önce 12m armatürün yere olan yüksekliği idi. 2007'den sonra çıplak direk boyu 12m olarak değiştirildi. Fark bundan kaynaklanıyordur çizimleri incelerseniz farkı anlarsınız.
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
129,807
Mesajlar
930,292
Kullanıcılar
452,609
Son üye
sinal1400

Yeni konular

Geri
Üst