Gürkanizmir
Katılımcı Üye
Ürünu tamir ettirmek mi mantıklı yenisini almakmi. Ben tamir ettiririm. Yenisi 4 birim para tamir 1 birim para. Belki uzun yıllar hizmet edecek bana. Gelen kompresör yurt dışından gelmiyor mu. Gaz da öyle cihaza vurursak 4 birimlik yeni bir buzdolabınim yüzde 80 i yurt dışına çıkan para. Ev ekonomisini dusinunelim. Ülke ekonomisini düşünelim. Alışveriş çılgınlığı iiyi birşey diyorsunuz galiba siz. Daha dolabı eskimeden yenisini alanlar ülke ekonomisine katkı mi yapıyor. Ben drayer arti gaz basimini yapacak olsam vereceğim fiyat belli . Kullanilan gaz 600 gr olsa 60 lira maliyeti var yok. Drayer 20 lira olsun işçilik 100 150 olsun hadi. Toplasan 300 anca eder belki. Biz 2 saat uğraşıp montaja 150 lira 200 lira diyoruz ona bile pazarlık ile anca tamam diyor Müşteri. Kısacası yetkili servisler ve bazi özel servisler insanlari tabiri caizse yoluyor. İşte bu soygundur.
Şikayet edeceksin abi. Parayı alıp kaçamaz öyle. Para kolay mi kazanılıyor. Hakkını araİşimiz hallolsun diye ses cikarmadik ama aradan 10 saat geçti buzdolabından hiç soğutma olmadı aynı başta nasılsa öyle oda sıcaklığında hava üflüyor. Aradım servisi sabah gelip tekrar bakacaklarını söylediler. Şimdi başka biyerden başka sıkıntı var derlerse ben ne yapayım sonra diyorlarki esnafiz soyleyiz böyleyiz İstanbul'da esnafa nasıl guvenecez anlamış değilim.