Açıkçası tamir olayı çok hızlı oldu fakat teknik destek alabilmek pek mümkün değil. benin destek aldığım kişinin ilk spindle müşterisiymişiz.
Kendi sürücüsünü bilsede spindle ne bilmiyor.O yüzden seninkileri ayarlamak daha doğru(sadece akımı düzelterek)
Ben aynı senin ayarlarını yaptım birkaç değişiklikle şöyle. Sanırım seninki ile aynı oldu. Bir bakabilir misin farklılık var mı?
01.00 --> Maksimum Çıkış Frekansı (Fmax) --> 300
01.01 --> Maksimum Voltaj Frekansı (Fbase) --> 300
01.02 --> Maksimum Çıkış Voltajı (Vmax) --> 220
01.03 --> Orta-nokta Frekansı --> (Fmid) 2.5
01.04 --> Orta-nokta Voltajı (Vmid) --> 15
01.06--> Minimum Çıkış Voltajı (Vmin) --> 8 ayarlı
01.09 --> Hızlanma Zamanı 1 --> 5
01.10 --> Yavaşlama Zaman1 --> 5
02.00 --> Birinci Ana Frekans Komutu Kaynağı --> 4( Dijital keypad potansiyometre)
07.00 --> Motor Akım Oranı --> 10 (Fabrikaya ayarı 11, cihazın limiti zaten)
07.01 --> Motor Yüksüz Akım --> 4.4
Bunun dışında yabancı forumlara şöyle bir şey yapmışlar. Sürücünün çıkışına UVW'ya 10A lik normal ufak cap tipte sigortalar koymuşlar. Motor 9.8A'den fazla çekince sa ten bu sigortalar patlıyor. Sürünün kesmesine dahi ihtiyaç kalmıyor. Yalnız hangi uçları yapacağız tespit edemedim.
Dediğin gibi tork gerçekten çok yükseldi 20hz'de çalışırken 7A filan çekiyor. Hz attıkça 2.5A filan oluyor.