Fast'den baya yeni bilgiler aldım abi paylaşayım. Şimdi;
Motor akım değerini 07:01'den giriyoruz demiştik. Oradak değeri geçici olarak 3.3A yaptım.
06:03'de fabrika ayarlarına 0 yani kapalı. Yani öyle takılma filan olduğunda kesme vs yapmıyor normalde. Bunun aktif edilmesi elzem. O sebeple 06:02'yi de 2 olarak belirliyoruz.
Daha sonra 06:04 ayarı var. Bu ise bizim 07:01'de belirlediğimiz(3.3A) değerin % katı oluyor. Yani bu değeri %50 olarak ayarlarsak 3.3A+(3.3A*0.5)=5.2A gibi bir değere ulaştığında OL2 hatasına geçip çıkışı kesiyor.
Bu ayar fabrika ayarlarında %150, akım değerinde fabrika değerlerinde 11A değerinde.
Dolayısıyla ancak 11A+(11A*1.5)= 16.5A değerine gelince OL hatasına geçiyor. O da 06:03'de değer 0(pasif) değilse. Fabrika ayarlarında o da pasif.
Şimdi diyebilirsiniz ki koskoca delta cihazın max amperi olan 11A geçince illaki kesiyordur. yanlış düşünüyorsun! Ama bunu test etmek için 11A'lik akım çektirip sürücüyü denemek lazım. Ki bozulma riski de var. (Bir daha yakmayalım
)
Daha sonra bir kaç deneme daha yaptım. Bu sefer 3.3A değerinin %10 aşacak şekilde ayarladım(min %10 ayarlanabiliyor). Teste başladım. Bu sefer 3.4A gibi bir değere gelince kesmesi gerekirken 2.2A kesti. Fakat motor ilk kalkışta yüksek Amper çektiği için gözlemleyemiyor olabilirim. Ya da %10 gibi bir hesaplamayı yapmak motorun ilk kalkış anında mümkün değil filan bilemiyorum. Cahiliyim.
Benim önerim şu, 07.00'daki akım değerini 6.5A ayarlayıp tork algılama değerini %50 yapmak. Yani 6.5A+(6.5A*0.5)=9.75A e gelince OL hatasına geçmesine ayarlamak. Bizim motorda zaten 9.8A.
Sizin de fikriniz nedir?