masa üstü genel amaçlı agır iş cnc yapımı

gatabil

Üye
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
43
Puanları
1
s.a.
arkadaşlar aşagıdaki linkte görülen tablalar hakkında bilgisi olan varmı.yataklamalar
çelik veya sertleştrilmiş alüminyum dökümmü ?
genel anlamda metal işlemek için cnc yapmak istersek bu işe dayanırmı? buna muadil bir öneriniz varmı?
optimum kt 120 - 179 - 180 modellerini metal işleme için fikir ve önerileriniz varmı? olumlu tepkiler alırsak bunu yapmaya çalışacağım. değerli görüş ve önerlerinizi bekliyorum ustalarım, arkadaşlarım.
saygılar. pr_01_11746_max.jpg

http://www.724onlinehirdavat.com/?kategori-715-freze-tablalari=&slmt=1&mrk=
 
Cnc yapmak için bunlarla uğraşılmaz.
Mükemmel kızak-ray araba - bilyeli somunlar vs var.
Fiyatları da makul.
İlgili bölümde biraz gezin dediklerimi anlayacaksın.
 
Cnc yapmak için bunlarla uğraşılmaz.
Mükemmel kızak-ray araba - bilyeli somunlar vs var.
Fiyatları da makul.
İlgili bölümde biraz gezin dediklerimi anlayacaksın.
kazım kardeşim ağır işe uygun önerdiğiniz bir model varmı? ben bulamadım.
 
hassasiyet için lineer kızak ve ray en ideal çözüm. arabalar dört sıra misketle raya tutunur. boşluk sıfıra yakın minimumdur. 15 lik bir arabanın statik 1650 kgf, dinamik 850 kgf taşıma kapasitesi var. 20-25-30 yetmediyse daha büyükleride mevcut. (35-45 v.s.) vidalarda 16lıktan başlıyor 20-25-32 ve daha büyükleride oluyor. adımlar standart 5-10mm dir. daha hızlı olanlarda var. 1616-2020 v.s.

siz önce arabalar için nasıl bir ağırlıkta çalışacaksınız ve vidaların hareketi için lazım olacak hız ne bunları bir netleştirin. yada elinizdeki donelerle nette araştırın şahin rulman'ı size yardımcı olsun. orta karar bir kalite için maliyette en ucuz çözüm şu an için onlarda. daha iyi kalitede olanları yok mu elbette var. ama şu var ki cebi cayır cayır yakıyor fiyatlar. maliyet en az ikiye üçe katlanıyor. karar sizin.
 
hassasiyet için lineer kızak ve ray en ideal çözüm. arabalar dört sıra misketle raya tutunur. boşluk sıfıra yakın minimumdur. 15 lik bir arabanın statik 1650 kgf, dinamik 850 kgf taşıma kapasitesi var. 20-25-30 yetmediyse daha büyükleride mevcut. (35-45 v.s.) vidalarda 16lıktan başlıyor 20-25-32 ve daha büyükleride oluyor. adımlar standart 5-10mm dir. daha hızlı olanlarda var. 1616-2020 v.s.

siz önce arabalar için nasıl bir ağırlıkta çalışacaksınız ve vidaların hareketi için lazım olacak hız ne bunları bir netleştirin. yada elinizdeki donelerle nette araştırın şahin rulman'ı size yardımcı olsun. orta karar bir kalite için maliyette en ucuz çözüm şu an için onlarda. daha iyi kalitede olanları yok mu elbette var. ama şu var ki cebi cayır cayır yakıyor fiyatlar. maliyet en az ikiye üçe katlanıyor. karar sizin.

Foreign_Mr kardeşim açıklamaların gayet aydınlatıcı, şimdilik kafamda tasavvur ettiğim yapı: x ekseni 50cm, y: 30cm hareket kabiliyeti olup 3-4 mm aliminyum malzemeden , 40-50 mm derinlik işleyeceğim imalat çeliğine uygun bir yataklama. ama tabiyiki iş, değerlendirme noktasında nereye çeker kestirmek zor.
Arkadaşlar buna yakın emsal olabilecek ,fikir verebilecek bildiğiniz resim, proje varsa buradan yayınlayabilirmisiniz?
selam ve saygılarla.
 
İmalat çeliği işlemek istiyorsunuz. O zaman işin içine titreşim sorunları da girer. Herhangibir tabla ve yataklama olmaz. Titreşimi azaltmanın bir yolu da ağır tablalar kullanmaktır. O zaman da olay masaüstü tezgahını geçebilir.
 
Ağır iş göreceli bir kavramdır.

[video=youtube;xcqHBrq-JyQ]http://www.youtube.com/watch?v=xcqHBrq-JyQ&playnext=1&list=PLDEC22CB5D405FB8F&feature=res ults_main[/video]


Kabasını işlerken başka , finish başka...

[video=youtube;RnIvhlKT7SY]http://www.youtube.com/watch?v=RnIvhlKT7SY[/video]
 
uçak için iniş takımı dikmesi yapıyor son gönderilen videodaki.. bırak da titreme olmasın..
 

Forum istatistikleri

Konular
129,877
Mesajlar
930,963
Kullanıcılar
452,745
Son üye
azirr

Yeni konular

Geri
Üst