MKS hakkında

Evet hocam ben de araştırdım baktım bunlara. Fakat çok anlamadığımızdan sizin gibi profesyonellerden bizim seviyemizde açıklaması için yardım talep ettim. Zira uzun zamandır artık burda direkt ustaların dedikleriyle yola çıkamıyoruz. Mecburen sorguluyoruz.
Arkadaşlar daha iyi yardımcı olması adına geniş açı ( kaliteli ) foto yayınlamanız .
Diğer ürünler ? ve bilğiler ?
Tabi en yakın zamanda geniş açı fotoğraf da çekip atabilirim hocam.
 
Son düzenleme:
Evet hocam ben de araştırdım baktım bunlara. Fakat çok anlamadığımızdan sizin gibi profesyonellerden bizim seviyemizde açıklaması için yardım talep ettim. Zira uzun zamandır artık burda direkt ustaların dedikleriyle yola çıkamıyoruz. Mecburen sorguluyoruz.

Tabi en yakın zamanda geniş açı fotoğraf da çekip atabilirim hocam.

Konusunda uzman arkadaşların yorumlarını beklemeniz . ( Cevap veren ve diğer )
 
1. Elinizdeki rölenin üstundekı siyah veya kahverengi kabloıyu sökün. ( bu esnada altdakı 1 v3 2 nolu termınallerdekı kabnlo köprülü olmasın, yerınde takılı olmasına dıkkat edın. Motora start verin, devreye girmezse, elektrık kesılmlerınde ( faz kesikliği )koruyacak demektir.

2. Motor kontaktörürün altında, termik röle denilen aşırı akım rölesi olacaktır. Öyle bir cıhaz varmı. Motor
degerleri, ve o rölenin resmini eklerseniz yardımcı olunmaya çalışılır.
3. Bazı panolarda, kontaktör çıkışınına baglanan röle yerine, kontaktörden önce MOTOR KORUMA RÖLESİ tabir edılen koruma rölesı baglanabilir. Resim eklerseniz, aydınlığa kavuşur.
 
https://www.entes.com.tr/mks-01

tö.png
 
Son düzenleme:
1. Elinizdeki rölenin üstundekı siyah veya kahverengi kabloıyu sökün. ( bu esnada altdakı 1 v3 2 nolu termınallerdekı kabnlo köprülü olmasın, yerınde takılı olmasına dıkkat edın. Motora start verin, devreye girmezse, elektrık kesılmlerınde ( faz kesikliği )koruyacak demektir.

2. Motor kontaktörürün altında, termik röle denilen aşırı akım rölesi olacaktır. Öyle bir cıhaz varmı. Motor
degerleri, ve o rölenin resmini eklerseniz yardımcı olunmaya çalışılır.
3. Bazı panolarda, kontaktör çıkışınına baglanan röle yerine, kontaktörden önce MOTOR KORUMA RÖLESİ tabir edılen koruma rölesı baglanabilir. Resim eklerseniz, aydınlığa kavuşur.
Yarın geniş açıdan tüm parçaların görüleceği şekilde bir fotoğraf atacağım. Çok teşekkürler.
 
1. Elinizdeki rölenin üstundekı siyah veya kahverengi kabloıyu sökün. ( bu esnada altdakı 1 v3 2 nolu termınallerdekı kabnlo köprülü olmasın, yerınde takılı olmasına dıkkat edın. Motora start verin, devreye girmezse, elektrık kesılmlerınde ( faz kesikliği )koruyacak demektir.

2. Motor kontaktörürün altında, termik röle denilen aşırı akım rölesi olacaktır. Öyle bir cıhaz varmı. Motor
degerleri, ve o rölenin resmini eklerseniz yardımcı olunmaya çalışılır.
3. Bazı panolarda, kontaktör çıkışınına baglanan röle yerine, kontaktörden önce MOTOR KORUMA RÖLESİ tabir edılen koruma rölesı baglanabilir. Resim eklerseniz, aydınlığa kavuşur.
D0CC0412-01EA-4E8F-BF58-088F8DEE242A.jpeg
D0CC0412-01EA-4E8F-BF58-088F8DEE242A.jpeg
2FAD7174-9274-496C-9FED-04F29D66E103.jpeg
2BC13BFC-BC54-4F17-8EC8-9CC49B3093AA.jpeg
852B3DB7-B161-4A8D-B40E-2EE075519B61.jpeg
09AEC1CA-B674-4DC7-AE44-84188470F967.jpeg
0B88383A-5702-4D57-9EFD-7BE8006D3ED9.jpeg
 

Forum istatistikleri

Konular
129,829
Mesajlar
930,557
Kullanıcılar
452,656
Son üye
kontrolkalemi355
Geri
Üst